MagdaNorsk Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Rozdział 15. Kalkulator. Proszę o sprawdzenie » 2019-11-05 18:05:13 Proszę o sprawdzenie zadania i ocenę. Nadmienię, że jestem totalnie zielona i to są moje pierwsze kroki w tej materii. Przeglądałam rozwiązania innych forumowiczów i traktowałam je jako swoistego rodzaju wskazówki. Mam wrażanie jednak, że to co napisałam jest bardzo niezgrabne. # include <iostream>
using namespace std;
float x, y, wynik; int opcja;