[SFML] Rysowanie i obsługa zdarzeń z innych plików
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[SFML] Rysowanie i obsługa zdarzeń z innych plików

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Rysowanie i obsługa zdarzeń z innych plików
» 2019-12-29 15:36:11
Witam, mógłby mi ktoś napisać, czy da się obsługiwać Sprite z innego pliku hpp/cpp?
I drugie pytanie, jak mogę rysować bardzo dużo jednego Sprite?

(Sprite jest stworzony w pliku main.cpp a sterowanie w innym cpp)
(Jakby był potrzebny kod [Który nie działa i jest do bani] to wyśle)
P-175886
» 2019-12-29 19:59:28
1. Podział na pliki nie ma z tym nic wspólnego. To tylko organizacja kodu.
2. A próbowałeś po prostu to zrobić..? Nie ma nic, co by Cię przed tym powstrzymywało. Może być wydajniej używać sf::VertexArray zamiast sf::Sprite.
P-175887
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2019-12-29 21:00:49
Jak zawsze pierwszy Pekfos :)
Próbowałem już tak na pliki rozdzielić, ale jest błąd, że obiekt Player nie jest "opisany"(słowo mi wypadło z głowy)
Vertexarray to chyba tylko jako tablica wierzchołków, a nie konkretnie spritow
P-175888
» 2019-12-29 22:52:01
» Kurs C++Dzielenie kodu na kilka plików źródłowych lekcja

Sprite to wrapper na jeden teksturowany czworokąt. Z sf::VertexArray możesz wyrenderować naraz wiele takich czworokątów (o ile używają tej samej tekstury) znacznie wydajniej, niż gdybyś rysował każdy oddzielnie z sf::Sprite.
P-175889
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2019-12-29 23:30:12
Zapomniałem podać gracza argumentem do funkcji w pliku cpp...
Jakby to miało działać? Dzisiaj jeszcze o tym poczytam, ale jakbyś mógł opisac po swojemu to byłbym wdzięczny
P-175891
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-01-10 21:22:23
Pekfos, jak mogę stworzyć i narysować rzeczy z użyciem sf::VertexArray?

Wiem jak stworzyć czworokąt i wczytać i ustawić teksture do tego, ale nie wiem ww.
P-176010
» 2020-01-10 21:26:23
P-176011
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-01-10 21:37:57
C/C++
std::vector < sf::Vertex > vertices;
vertices.push_back( sf::Vertex(...) );
...

window.draw( & vertices[ 0 ], vertices.size(), sf::Triangles );

&vertices[0] i vertices.size() to określa ile obiektów tego kontenera ma rysować?

Ja chyba jstem na to za głupi...
P-176012
« 1 » 2
 Strona 1 z 2Następna strona