Konwersja const Vector2f na Vector2u
Ostatnio zmodyfikowano 2020-05-02 00:32
BraveRat Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Konwersja const Vector2f na Vector2u » 2020-05-01 22:36:39 Znowu ja. Wziąłem sobie do serca radę pekfosa i pilnie się ucze i właśnie w tym uczeniu napotkałem problem. Teraz wziąłem się za powtarzanie sfmla i kiedy próbowałem na moim kodzie z gry przetestować w ramach ćwiczeń co by się zmieniło gdybym napisał kod jak gościu z yt. No to zmieniłem i cyk "brak odpowiedniej konwersji elementu "const sf::Vector2f" na "sf::Vector2u" zdefiniowanej przez użytkownika" (konkretnie 5ta linijka) Na filmiku żadnego błedu nie było w miarę aktualny twórca na kamiennych tablicach nie kuł, wersja się zgadza + ten sam kompilator.Jeśli jednak moje pytanie jest jak rzeczywiście tak ułomne i mało się w tenczas nauczyłem to powiedzcie. sf::Texture point; point.loadFromFile( "point.png" ); sf::RectangleShape PLeft( sf::Vector2f( 200.0f, 200.0f ) ); PLeft.setTexture( & point ); sf::Vector2u textureSize = PLeft.getSize(); textureSize.x /= 100; textureSize.y /= 100; PLeft.setTextureRect( sf::IntRect( textureSize.x * 30, textureSize.y * 50, textureSize.x, textureSize.y ) ); PLeft.setPosition( 370, 550 );
|
|
pekfos |
» 2020-05-02 00:32:32 Nie powinno tam być point.getSize()? |
|
« 1 » |