Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Konwersja const Vector2f na Vector2u

Ostatnio zmodyfikowano 2020-05-02 00:32
Autor Wiadomość
BraveRat
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Konwersja const Vector2f na Vector2u
» 2020-05-01 22:36:39
Znowu ja. Wziąłem sobie do serca radę pekfosa i pilnie się ucze i właśnie w tym uczeniu napotkałem problem. Teraz wziąłem się za powtarzanie sfmla i kiedy próbowałem na moim kodzie z gry przetestować w ramach ćwiczeń co by się zmieniło gdybym napisał kod jak gościu z yt. No to zmieniłem i cyk "brak odpowiedniej konwersji elementu "const sf::Vector2f" na "sf::Vector2u" zdefiniowanej przez użytkownika" (konkretnie 5ta linijka) Na filmiku żadnego błedu nie było w miarę aktualny twórca na kamiennych tablicach nie kuł, wersja się zgadza + ten sam kompilator.Jeśli jednak moje pytanie jest jak rzeczywiście tak ułomne i mało się w tenczas nauczyłem to powiedzcie.
C/C++
sf::Texture point;
point.loadFromFile( "point.png" );
sf::RectangleShape PLeft( sf::Vector2f( 200.0f, 200.0f ) );
PLeft.setTexture( & point );
sf::Vector2u textureSize = PLeft.getSize();
textureSize.x /= 100;
textureSize.y /= 100;
PLeft.setTextureRect( sf::IntRect( textureSize.x * 30, textureSize.y * 50, textureSize.x, textureSize.y ) );
PLeft.setPosition( 370, 550 );
P-176766
pekfos
» 2020-05-02 00:32:32
Nie powinno tam być point.getSize()?
P-176772
« 1 »
  Strona 1 z 1