Winapi w c++,rysowanie "animowanych" linii
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Winapi w c++,rysowanie "animowanych" linii

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Winapi w c++,rysowanie "animowanych" linii
» 2020-05-20 13:36:09
Moje pytanie może się wydawać dość proste,jestem dość zielony jeśli chodzi o programowanie. Mam zadanie narysowania linii horyzontalnych na podstawie odczytu "sensorow",ktore mam w pliku,udalo mi sie je wprowadzic do programu i umiem rysowac je jedna po drugiej,jednak nie wiem w jaki sposob zaanimować linie w taki sposob aby po kazdym hercu odczytu zmieniala ona swoje polozenie. Wiem też,że potrzebuje do tego timera,ale nie umiem go zaimplementować. Również funkcja "lineto" za bardzo się do tego chyba nie nadaje,szukam innych pomysłów. Poniżej fragment kodu odpowiedzialnego za rysowanie linii po kliknieciu przycisku :

if(( HWND ) lParam == g_hPrzycisk2 ){
       HDC hdcOkno;
       hdcOkno = GetDC( hwnd );
       POINT stary_punkt;
       MoveToEx( hdcOkno, 500, 500, & stary_punkt );

       LineTo( hdcOkno, 500 + cos(hz[j].pitch*0.0175)*100,500 + sin(hz[j].pitch*0.0175)*100 );

        LineTo( hdcOkno, 500 - cos(hz[j].pitch*0.0175)*100,500 - sin(hz[j].pitch*0.0175)*100 );
}
P-176899
» 2020-05-20 16:34:12
Zacznij od timera, rysowanie w WM_PAINT.
https://docs.microsoft.com​/en-us/windows/win32/api​/winuser/nf-winuser-settimer
https://docs.microsoft.com​/pl-pl/windows/win32/gdi​/wm-paint

Również funkcja "lineto" za bardzo się do tego chyba nie nadaje,szukam innych pomysłów.
Dlaczego nie?
P-176900
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2020-05-20 16:42:48
Bo nie za bardzo wiem jak usunąć to,co już powstało i zacząć rysować drugą rzecz,i nie wiem czy problemem jest samo LineTo czy moja nieznajomość funkcji
P-176901
» 2020-05-20 17:04:35
P-176903
« 1 »
 Strona 1 z 1