składowa wektora musi mieć typ struct/union SFML
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

składowa wektora musi mieć typ struct/union SFML

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
składowa wektora musi mieć typ struct/union SFML
» 2020-11-16 16:14:01
Mam oto taki skrawek kodu:
C/C++
void Range::run( sf::Vector2u tileSize, Creature * Creature )
{
    if( Creature->getPosition.x == heroPosition.x * tileSize.x && Creature->getPosition.y == heroPosition.y * tileSize.y )
    //heroPosition to odleglosc klockow na mapie kafelkowej na ktorej stoi postac jest prywatnym vectorem klasy
I w miejscu gdzie jest:
C/C++
Creature->getPosition.x
wyrzuca błąd:
po lewej ".x" musi być typ struct/union
Pierwszy raz się z czymś takim spotykam, o co tu chodzi?
P-177716
» 2020-11-16 17:32:01
getPosition brzmi jak metoda. Nawiasy?
P-177717
« 1 »
 Strona 1 z 1