Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Irrlicht, C++] Problem z wczytywanie modelu

Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-23 21:15
Autor Wiadomość
Shell32
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Irrlicht, C++] Problem z wczytywanie modelu
» 2010-08-23 18:12:32
Witam pisze gre w Irrlicht (Nie pisze tylko ucze sie wiec pisze tam jakies male rzeczy)...

I mam problem program sie kompiluje wlacza i sie wylacza problem jest przy modelu (meshu) ale jaki ??

C/C++
#include <irrlicht.h>

#pragma comment(lib , "Irrlicht.lib")

using namespace irr;
using namespace video;
using namespace scene;
using namespace core;
class Klawisze
    : public IEventReceiver
{
public:
    virtual bool OnEvent( const SEvent & event )
    {
        //  Zapamiętuje położenie klawisza (klucza) (góra/dół)
        if( event.EventType == irr::EET_KEY_INPUT_EVENT )
             KeyIsDown[ event.KeyInput.Key ] = event.KeyInput.PressedDown;
       
        return false;
    }
    // Sprawdza czy klawisz (klucz) został użyty
    virtual bool IsKeyDown( EKEY_CODE keyCode ) const
    {
        return KeyIsDown[ keyCode ];
    }
    Klawisze()
    {
        for( u32 i = 0; i < KEY_KEY_CODES_COUNT; ++i )
             KeyIsDown[ i ] = false;
       
    }
   
private:
    // Używamy by zgromadzić aktualny stan każdego klawisza (klucza)
    bool KeyIsDown[ KEY_KEY_CODES_COUNT ];
};


int main()
{
    Klawisze Aktywne;
    IrrlichtDevice * Device = createDevice( EDT_OPENGL, dimension2d < u32 >( 400, 400 ), 32, false, false, false, & Aktywne );
   
    IVideoDriver * Driver = Device->getVideoDriver();
    ISceneManager * Mgr = Device->getSceneManager();
    ICameraSceneNode * Camera = Mgr->addCameraSceneNodeFPS();
   
    IAnimatedMesh * Postac = Mgr->getMesh( "media/faerie.md2" );
    IAnimatedMeshSceneNode * PosNode = Mgr->addAnimatedMeshSceneNode( Postac );
    PosNode->setMaterialTexture( 0, Driver->getTexture( "media/faerie2.bmp" ) );
   
    Camera->setPosition( vector3df( 0, 0, - 100 ) );
    PosNode->setPosition( vector3df( 0, 0, 900 ) );
   
    while( Device->run() && !Aktywne.IsKeyDown( irr::KEY_KEY_Q ) )
    {
        Driver->beginScene( false, false, SColor( 255, 0, 0, 0 ) );
        Mgr->drawAll();
        Driver->endScene();
    }
   
    Device->drop();
    return 0;
   
}
z gory dziekuje za pomoc :P
P-21128
DejaVu
» 2010-08-23 21:15:16
Strzelam:
1) Brak DLL'ki koło EXE
2) Brak określenia working directory, który wskazuje obecnie na inny katalog niż ten o którym myślisz
3) Jeden z plików, które próbujesz załadować nie istnieje lub jest on uszkodzony

PS. W programowaniu nie ma dziwnych błędów - każdy ma jakąś nazwę i warto je wpisywać w zakładanych tematach (a wcześniej w googlach).
P-21140
« 1 »
  Strona 1 z 1