[Irrlicht, C++] Problem z wczytywanie modelu
Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-23 21:15
Shell32 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Irrlicht, C++] Problem z wczytywanie modelu » 2010-08-23 18:12:32 Witam pisze gre w Irrlicht (Nie pisze tylko ucze sie wiec pisze tam jakies male rzeczy)... I mam problem program sie kompiluje wlacza i sie wylacza problem jest przy modelu (meshu) ale jaki ?? #include <irrlicht.h>
#pragma comment(lib , "Irrlicht.lib")
using namespace irr; using namespace video; using namespace scene; using namespace core; class Klawisze : public IEventReceiver { public: virtual bool OnEvent( const SEvent & event ) { if( event.EventType == irr::EET_KEY_INPUT_EVENT ) KeyIsDown[ event.KeyInput.Key ] = event.KeyInput.PressedDown; return false; } virtual bool IsKeyDown( EKEY_CODE keyCode ) const { return KeyIsDown[ keyCode ]; } Klawisze() { for( u32 i = 0; i < KEY_KEY_CODES_COUNT; ++i ) KeyIsDown[ i ] = false; } private: bool KeyIsDown[ KEY_KEY_CODES_COUNT ]; };
int main() { Klawisze Aktywne; IrrlichtDevice * Device = createDevice( EDT_OPENGL, dimension2d < u32 >( 400, 400 ), 32, false, false, false, & Aktywne ); IVideoDriver * Driver = Device->getVideoDriver(); ISceneManager * Mgr = Device->getSceneManager(); ICameraSceneNode * Camera = Mgr->addCameraSceneNodeFPS(); IAnimatedMesh * Postac = Mgr->getMesh( "media/faerie.md2" ); IAnimatedMeshSceneNode * PosNode = Mgr->addAnimatedMeshSceneNode( Postac ); PosNode->setMaterialTexture( 0, Driver->getTexture( "media/faerie2.bmp" ) ); Camera->setPosition( vector3df( 0, 0, - 100 ) ); PosNode->setPosition( vector3df( 0, 0, 900 ) ); while( Device->run() && !Aktywne.IsKeyDown( irr::KEY_KEY_Q ) ) { Driver->beginScene( false, false, SColor( 255, 0, 0, 0 ) ); Mgr->drawAll(); Driver->endScene(); } Device->drop(); return 0; } z gory dziekuje za pomoc :P |
|
DejaVu |
» 2010-08-23 21:15:16 Strzelam: 1) Brak DLL'ki koło EXE 2) Brak określenia working directory, który wskazuje obecnie na inny katalog niż ten o którym myślisz 3) Jeden z plików, które próbujesz załadować nie istnieje lub jest on uszkodzony
PS. W programowaniu nie ma dziwnych błędów - każdy ma jakąś nazwę i warto je wpisywać w zakładanych tematach (a wcześniej w googlach). |
|
« 1 » |