[SDL_ttf, C++] Problem z kompilacją kodu
Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-24 11:36
Chotkos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL_ttf, C++] Problem z kompilacją kodu » 2010-08-24 11:36:46 mam program skopiowany z jakiegoś tutoriala: #include <cstdlib> #include <iostream> #include <sstream> #include <SDL/SDL.h> #include <SDL/SDL_ttf.h>
int main( int argc, char * args[] ) { SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ); SDL_Surface * ekran = NULL; ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE ); if( TTF_Init() != 0 ) { fprintf( stderr, "Unable to init SDL_ttf: %s\n", TTF_GetError() ); exit( 1 ); } TTF_Font * font; font = TTF_OpenFont( "font.ttf", 20 ); if( !font ) { fprintf( stderr, "TTF_OpenFont: %s\n", TTF_GetError() ); exit( 1 ); } typedef struct { Uint8 r; Uint8 g; Uint8 b; Uint8 unused; } SDL_Color; SDL_Surface * text1; SDL_Color kolor; kolor.r = 0; kolor.g = 0; kolor.b = 255; text1 = TTF_RenderText_Solid( font, "SDL ttf", kolor ); SDL_BlitSurface( text1, NULL, ekran, NULL ); SDL_Flip( ekran ); SDL_Delay( 5000 ); } problem polega na tym że kompilator nie pozwala zakończyć kompilacji i w wierszu 49 wyświetla błąd: conversion from `SDL_main(int, char**)::SDL_Color' to non-scalar type `SDL_Color' requested
używam Dev-C++ w konsolidatorze mam: -lmingw32 -lSDLmain -lSDL -lSDL_image -lglut32 -lglu32 -lopengl32 -lwinmm -lgdi32 -lSDL_ttf -lSDL_ttf ktoś wie co może być nie tak? ewentualnie jak macie jakiś działające wykorzystanie SDL_ttf to też chętnie przyjmę |
|
« 1 » |