[Irrlicht] Niepoprawne Renderowanie na krawędziach okna
Ostatnio zmodyfikowano 2024-02-18 23:02
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Irrlicht] Niepoprawne Renderowanie na krawędziach okna » 2024-02-18 17:35:58 Witam. Na krawędziach ekranu niepoprawnie renderuje mi modele. Czym to może być spowodowane i jak to naprawić ? |
|
pekfos |
» 2024-02-18 18:23:23 FOV? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-02-18 18:28:12 Znalazłem metodę, która pozwala zmienić FOV (Field of View). O to chodziło ? I skąd wiedzieć jak to ustawić, żeby wyświetlało "wszystko co się zmieści w oknie" ? sceneManager->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) ); sceneManager->getActiveCamera()->setFOV( 1 );
|
|
pekfos |
» 2024-02-18 22:47:06 A skąd wiedziałeś żeby wpisać 1? Poeksperymentuj, to nie jest tak że istnieje dokumentacja czy coś.. Zacznij od ustalenia czy ma to w ogóle wpływ na problem. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2024-02-18 22:48:47 nie wiedziałem, wpisałem cokolwiek. Eksperymentowałem nawet M_PI i kamera jednocześnie zoomowała. Dlatego pytam bardziej doświadczonych :-) |
|
pekfos |
» 2024-02-18 23:02:19 |
|
« 1 » |