Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Irrlicht] Niepoprawne Renderowanie na krawędziach okna

Ostatnio zmodyfikowano 2024-02-18 23:02
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Irrlicht] Niepoprawne Renderowanie na krawędziach okna
» 2024-02-18 17:35:58
Witam.
Na krawędziach ekranu niepoprawnie renderuje mi modele. Czym to może być spowodowane i jak to naprawić ?


P-180814
pekfos
» 2024-02-18 18:23:23
FOV?
P-180815
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2024-02-18 18:28:12
Znalazłem metodę, która pozwala zmienić FOV (Field of View). O to chodziło ? I skąd wiedzieć jak to ustawić, żeby wyświetlało "wszystko co się zmieści w oknie" ?
C/C++
sceneManager->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) );
sceneManager->getActiveCamera()->setFOV( 1 );
P-180816
pekfos
» 2024-02-18 22:47:06
A skąd wiedziałeś żeby wpisać 1? Poeksperymentuj, to nie jest tak że istnieje dokumentacja czy coś.. Zacznij od ustalenia czy ma to w ogóle wpływ na problem.
P-180821
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2024-02-18 22:48:47
nie wiedziałem, wpisałem cokolwiek. Eksperymentowałem nawet M_PI i kamera jednocześnie zoomowała. Dlatego pytam bardziej doświadczonych :-)
P-180822
pekfos
» 2024-02-18 23:02:19
P-180824
« 1 »
  Strona 1 z 1