[C++, DirectX] Funkcja wyświetlająca zmienną
Ostatnio zmodyfikowano 2010-09-26 18:38
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, DirectX] Funkcja wyświetlająca zmienną » 2010-09-26 17:36:35 Witam, pytanie mam tak jak w temacie, jak zrobić taką funkcje która wyświetla jakąś zmienną? Czyli chciałbym uzyskać coś takiego: void Text( string jakistekst, int zmienna ) { DrawText( NULL, jakistekst.c_str() + zmienna, - 1, & FontPosition, DT_SINGLELINE, 0xffffffff ); };
int costam = 20;
Text( "cos tam = ", costam );
Tylko to nie do końca działa... ;) PS. Jakbym nie chciał wyświetlić żadnej zmiennej to musiałbym napisać "Text("blabla", NULL);" ... Aha, i chodzi mi tylko o zmienne liczbowe ;) Z góry dzięki za pomoc :) |
|
pekfos |
» 2010-09-26 17:50:53 jak używasz stringa to: ostringstream oss; oss << text; oss << zmienna; text = oss.str(); |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-09-26 18:01:47 @up: po pierwsze nie do końca wiem gdzie to wcisnąć a po drugie jak to wcisne to błędy wyskakują typu: error: aggregate 'std::ostringstream oss' has incomplete type and cannot be defined
:) |
|
pekfos |
» 2010-09-26 18:15:26 |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-09-26 18:25:32 Dodałem i działa, lecz nie poprawnie ponieważ wyszło coś takiego: screenA zrobiłem tak jak mówiłeś: oss << jakistekst; oss << zmienna; jakistekst = oss.str();
int pociski = 10; Text( "Strzaly: ", pociski );
|
|
pekfos |
» 2010-09-26 18:27:13 ehh, to tam gdzie masz tekst.c_str() wpisz oss.str().c_str()
// a co do PS: może by przeciążania funkcji użyć? |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-09-26 18:31:20 Ups, mój błąd, bo dałem "ostringstream oss;" przed funkcją, a jak umieściłem w funkcji to działa normalnie jakistekst.c_str(); (nie wiem czemu...) :) No to ""temat można zamknąć"" :) Dzięki za pomoc @pekfos ;) |
|
pekfos |
» 2010-09-26 18:33:19 temu że przy pętli dodajesz do strumienia dane a sam się nie czyści.. |
|
« 1 » 2 |