dmx81 Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
wypelnienie tablicy w klasie » 2010-10-30 14:53:37  class array { public:     array();     float tex[ 2 ];     float col[ 4 ];     float nor[ 3 ];     float ver[ 3 ]; };
 
 
  Vertex cube[] = {          { 0.0f, 0.0f, 1.0f, 1.0f, - 1.0f },     { 1.0f, 0.0f, - 1.0f, 1.0f, - 1.0f },     { 1.0f, 1.0f, - 1.0f, 1.0f, 1.0f },     { 0.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }, };
 
 
 
 
  void gl::set_array() {     o_array = new array;     o_array = { 0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0 };       }
  void gl::set_array() {     o_array = new array[]     {         { 0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0 }     };  }
 
 wiem, ze to podstawy, ale sie zacialem na tym :/ wiec prosze o pomoc.  potrafie to rozpisac uzupelniajac kazdy element osobno, tzn o_array->tex[ 0 ] = 1; o_array->tex[ 1 ] = 1;
 
  }  | 
 | 
pekfos  | 
» 2010-10-30 15:34:28 pewnie że błędnie. inicjalizacja agregatowa jest dozwolona tylko przy inicjalizacji zmiennych deklarowanych statycznie. rób pętlą, wczytaj z pliku, lub inne takie.  | 
 | 
michalp  | 
» 2010-10-30 16:21:30 Ewentualnie skorzystaj z C++0x`owej listy inicjalizacyjnej ( std::initializer_list ) i przeciąż  operator = . G++ 4.5.0 ma zaimplementowany ten feature.  | 
 | 
dmx81 Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2010-10-30 16:21:50 aha, czyli nie da sie "uproscic" tego procesu w ten sposob :( no trudno, bede dalej tradycyjnie walczyl:P przynajmniej jedno dobre, dowiedzialem sie nowego slowka - inicjalizacja agregatowa:)
 
   | 
 | 
|  « 1 »  |