dmx81 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
wypelnienie tablicy w klasie » 2010-10-30 14:53:37 class array { public: array(); float tex[ 2 ]; float col[ 4 ]; float nor[ 3 ]; float ver[ 3 ]; };
Vertex cube[] = { { 0.0f, 0.0f, 1.0f, 1.0f, - 1.0f }, { 1.0f, 0.0f, - 1.0f, 1.0f, - 1.0f }, { 1.0f, 1.0f, - 1.0f, 1.0f, 1.0f }, { 0.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f }, };
void gl::set_array() { o_array = new array; o_array = { 0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0 }; }
void gl::set_array() { o_array = new array[] { { 0, 0, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0 } }; }
wiem, ze to podstawy, ale sie zacialem na tym :/ wiec prosze o pomoc. potrafie to rozpisac uzupelniajac kazdy element osobno, tzn o_array->tex[ 0 ] = 1; o_array->tex[ 1 ] = 1;
} |
|
pekfos |
» 2010-10-30 15:34:28 pewnie że błędnie. inicjalizacja agregatowa jest dozwolona tylko przy inicjalizacji zmiennych deklarowanych statycznie. rób pętlą, wczytaj z pliku, lub inne takie. |
|
michalp |
» 2010-10-30 16:21:30 Ewentualnie skorzystaj z C++0x`owej listy inicjalizacyjnej ( std::initializer_list ) i przeciąż operator = . G++ 4.5.0 ma zaimplementowany ten feature. |
|
dmx81 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-10-30 16:21:50 aha, czyli nie da sie "uproscic" tego procesu w ten sposob :( no trudno, bede dalej tradycyjnie walczyl:P przynajmniej jedno dobre, dowiedzialem sie nowego slowka - inicjalizacja agregatowa:)
|
|
« 1 » |