OpenGL - Wyświetlanie modeli.
Ostatnio zmodyfikowano 2010-11-14 16:27
Drraven Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL - Wyświetlanie modeli. » 2010-11-13 21:02:23 Cze, Oto mój problem: Mam program (sdl+ogl) i teraz chce wyświetlić sobie model i robię to tak:
model.glRender();
kod loadera: 1. Head : http://www.nopaste.pl/uzz 2. Sourc: http://www.nopaste.pl/v00 3. Głowny program: http://www.nopaste.pl/v01
Program się kompiluje tylko nie wyświetla się model (lub się wyświetla tylko ja go nie widzę) Czy wiecie czym może być to spowodowane?
PS. Pliki mam wszystkie i w dobrych miejscach. Model to: http://www.oyonale.com/modeles.php?lang=en&page=47 PS2. Program się włącza i od razu wyłącza. |
|
ison |
» 2010-11-13 21:58:29 |
|
VND |
» 2010-11-14 16:27:19 Loader (z gamedeva ;) ) nie działa dla tego pliku obj. Nie wiem dlaczego. Można nim wczytać inne pliki (nie wszystkie) z tej strony którą podałeś. Te dwa glMatrixMode w main nic ci nie dadzą - po co to? Tak samo glEnd. glClearColor ustaw tylko raz. glTranslate z samymi zerami też niepotrzebne. |
|
« 1 » |