ison |
» 2010-11-20 21:41:45 to zamiast clear_to_color wywołuj blit( obrazek, buffer, 0, 0, 0, 0, obrazek->w, obrazek->h ); gdzie 'obrazek' to bitmapa z tłem |
|
Arghiliis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
s » 2010-11-20 21:43:59 dzieki |
|
Arghiliis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
s » 2010-11-20 22:10:55 a da się zmienić kolor czcionki na inny niż czarny? dodałem swój kursor to on miga jak zrobić żeby się tak nie działo? |
|
ison |
» 2010-11-20 22:34:33 a da się zmienić kolor czcionki na inny niż czarny?
|
kolor napisów na przyciskach da się, na editboxie nie, dobrze że mówisz bo widocznie o tym zapomniałem, w przeciągu 2 dni to dopiszę dodałem swój kursor to on miga jak zrobić żeby się tak nie działo?
|
co znaczy miga? chodzi ci o to że jak najedziesz na editbox'a to wyświetlane są 2 kursory? jeśli tak to wyświetlaj swój kursor tylko wtedy gdy myszka jest poza editboxem (dokumentacja strona 17) albo zwyczajnie przy tworzeniu editboxa przekazuj CURSOR_INVISIBLE zamiast CURSOR_VISIBLE |
|
Arghiliis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
s » 2010-11-21 11:05:41 Jak ruszam kursorem to miga ale jak nie ruszam to znika. |
|
SeaMonster131 |
» 2010-11-21 11:11:27 najlepiej żebyś pokazał kod (ale możesz też spróbować np wyświetlać kursor jako sprite w pętli) :) |
|
Arghiliis Temat założony przez niniejszego użytkownika |
s » 2010-11-21 11:30:14 #include <allegro.h> #include "isGUI.h" #include "audiere.h"
BITMAP *kurs=NULL;
void laduj_kurs() { kurs = load_bitmap("kurs.bmp",NULL);
if (!kurs) { set_gfx_mode(GFX_TEXT,0,0,0,0); allegro_message("Nie moge zaladowac grafiki ( kursor )"); allegro_exit(); } };
int mx=0,my=0,mb=0; void myszka() { if( mx != mouse_x || my != mouse_y || mb != mouse_b) { mx = mouse_x; my = mouse_y; mb = mouse_b; } };
using namespace audiere;
using namespace isGUI;
BITMAP *buffer = NULL; BITMAP *tlo = NULL; BITMAP *log = NULL; editbox MyEditbox;
void init() { allegro_init(); int depth = desktop_color_depth(); if (depth == 0) depth = 32; set_color_depth(depth); set_gfx_mode(GFX_AUTODETECT_FULLSCREEN,800,600,0,0); clear_to_color(screen, makecol(128,128,128)); laduj_kurs(); install_mouse(); show_mouse(screen); set_mouse_sprite(kurs); install_keyboard(); buffer=create_bitmap(800,600); clear_keybuf(); }
int main() { AudioDevicePtr audiodevice( OpenDevice() ); //wczytanie OutputStreamPtr graj( OpenSound( audiodevice, "muz2.mp3", true ) ); //głośność graj->setVolume( 0.5 ); //false nie zapętla utworu, true lopu'je nasz utworek graj->setRepeat( false ); //odtwarzanie graj->play();
init(); std::string tekst;
//wymiary MyEditbox.create(290,180,150,LAYOUT_NONE,CURSOR_INVISIBLE); bool petla = false; while (!petla){ //(150,120,120)); tło MyEditbox.display(buffer); //0,0, 0,0 polozenie blit(buffer, screen, 0,0, 0,0, buffer->w, buffer->h); tlo = load_bmp("tlo.bmp",default_palette); blit( tlo, buffer, 0, 0, 0, 0, tlo->w, tlo->h ); log = load_bmp("log.bmp",default_palette); masked_blit( log, buffer, 0, 0, 100, 100, log->w, log->h ); {
if (mx >= 360 && mx <= 480 && my >=305 && my <= 330) {
if (mb == 1) {
allegro_exit(); system ("start Projekt1.exe"); return 0; petla = true; } } }
unscare_mouse();
myszka();
tekst = MyEditbox.GetText(); if (key[KEY_ENTER]) { if (tekst == "qwe") { allegro_exit(); return 0; } } } allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN()
|
|
SeaMonster131 |
» 2010-11-21 11:44:51 Radziłbym Ci "troche" uporządkować ten kod ... |
|
1 2 3 « 4 » 5 6 |