Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kąt strzelania

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-02 17:48
Autor Wiadomość
Drraven
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Kąt strzelania
» 2010-12-02 17:22:09
Od razu zacznę:

pozycja_pocisku_x+=cos(kat_strzelania)*predkosc;
pozycja_pocisku_y+=sin(kat_strzelania)*predkosc;

I teraz pytanie jak wyznaczyć kąt strzelania ?
PS
Chcę to zrobić za pomocą myszki...
P-24758
SeaMonster131
» 2010-12-02 17:28:46
hehe http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=8010 :P

A co do tematu to chyba było to już kilka razy na forum, poszukaj ;)
P-24759
DejaVu
» 2010-12-02 17:34:38
C/C++
double getRadians( const CPoint & point )
{
    if( point.x == 0 )
    {
        if( point.y > 0 )
             return M_PI / 2;
       
        if( point.y < 0 )
             return - M_PI / 2;
       
        return 0;
    } //if
   
    return atan( point.y / point.x ) +( point.x < 0 ? M_PI
        : 0 );
}
Jak chcesz wiedzieć więcej o co w tym chodzi to przeczytaj tematy:
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=3208
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=2471
P-24760
Drraven
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-02 17:48:24
@SeaMonster131:
No człowiek se radzi xd.

Dzięki Piotrek.

Trygometia rządzi.
P-24762
« 1 »
  Strona 1 z 1