SFML - kolor kluczowy
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-04 08:48
Handy90 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML - kolor kluczowy » 2010-12-02 21:02:07 Siemka, jak zrobić by program ignorował kolor kluczowy, np. biały? Mam mapkę i na niej jest grafika żołnierza i ten żołnierz jest na białym tle a chcę by tylko sama sylwetka bez otoczki była, tej białej. |
|
DejaVu |
» 2010-12-02 21:04:00 Przejedź po bitmapie i zamień na niej kolory z białego na przeźroczysty. |
|
Elaine |
» 2010-12-02 21:14:09 Czyżbyś szukał metody CreateMaskFromColor klasy sf::Image? |
|
Handy90 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-02 21:14:27 Pomogło xD Ale ja bym wolał by można było w programie ustawić bo jak przyjdzie mi wiele grafik tak przerabiać to się zapierdzielę xD Jakieś pomysły?
1. Tak ale coś mi ona nie trybi, coś źle robię ale nie wiem co. Możesz podać ta klase na jakimś prostym przykładzie |
|
Elaine |
» 2010-12-02 21:17:00 Pokaż kod... |
|
Handy90 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-02 21:17:54 #include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow App( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "okno" ); sf::Image Image, Image2; Image.LoadFromFile( "mapa.bmp" ); Image2.LoadFromFile( "soldier.bmp" ); sf::Sprite sprite( Image ); sf::Sprite sprite2( Image2 ); while( App.IsOpened() ) { sf::Event Event; while( App.GetEvent( Event ) ) { if( Event.Type == sf::Event::Closed ) App.Close(); } App.Clear(); App.Draw( sprite ); App.Draw( sprite2 ); App.Display(); } return EXIT_SUCCESS; } |
|
F90M |
» 2010-12-02 21:49:52 A może zamiast bmp, użyj png i podczas tworzenia grafiki zrób przeźroczystość. |
|
Handy90 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-03 15:14:17 To co wie ktoś jak to zrobić bo przerabianie grafik nie wchodzi za bardzo w grę. |
|
« 1 » 2 |