Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML - kolor kluczowy

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-04 08:48
Autor Wiadomość
Handy90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML - kolor kluczowy
» 2010-12-02 21:02:07
Siemka,
jak zrobić by program ignorował kolor kluczowy, np. biały? Mam mapkę i na niej jest grafika żołnierza i ten żołnierz jest na białym tle a chcę by tylko sama sylwetka bez otoczki była, tej białej.
P-24781
DejaVu
» 2010-12-02 21:04:00
Przejedź po bitmapie i zamień na niej kolory z białego na przeźroczysty.
P-24782
Elaine
» 2010-12-02 21:14:09
Czyżbyś szukał metody CreateMaskFromColor klasy sf::Image?
P-24783
Handy90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-02 21:14:27
Pomogło xD Ale ja bym wolał by można było w programie ustawić bo jak przyjdzie mi wiele grafik tak przerabiać to się zapierdzielę xD Jakieś pomysły?

1. Tak ale coś mi ona nie trybi, coś źle robię ale nie wiem co. Możesz podać ta klase na jakimś prostym przykładzie
P-24784
Elaine
» 2010-12-02 21:17:00
Pokaż kod...
P-24785
Handy90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-02 21:17:54
C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>

int main()
{
    sf::RenderWindow App( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "okno" );
   
    sf::Image Image, Image2;
    Image.LoadFromFile( "mapa.bmp" );
    Image2.LoadFromFile( "soldier.bmp" );
   
    sf::Sprite sprite( Image );
    sf::Sprite sprite2( Image2 );
   
   
    while( App.IsOpened() )
    {
       
        sf::Event Event;
        while( App.GetEvent( Event ) )
        {
            if( Event.Type == sf::Event::Closed )
                 App.Close();
           
        }
        App.Clear();
        App.Draw( sprite );
        App.Draw( sprite2 );
        App.Display();
    }
    return EXIT_SUCCESS;
}
P-24786
F90M
» 2010-12-02 21:49:52
A może zamiast bmp, użyj png i podczas tworzenia grafiki zrób przeźroczystość.
P-24789
Handy90
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-03 15:14:17
To co wie ktoś jak to zrobić bo przerabianie grafik nie wchodzi za bardzo w grę.
P-24800
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona