Audiere Problem
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-08 11:53
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Audiere Problem » 2010-12-07 19:12:32 Witam. Tworze właśnie silnik 2d i stanąłem na audio. Otóż mam kod:
#include <ExtreX Audio.h> #include "ExtreX Engine.h"
EX_MAIN_BEGIN
EX_AUDIO_DEVICE ExAudio = Audio.Init();
EX_ROOMS { EX_ROOM( "MAIN" ) CODE { EX_AUDIO Snd = Audio.Load( ExAudio, "muza.mp3" ); EX_STEP( "MAIN" ) CODE { } } }
EX_MAIN_END
i jeśli nie używam funkcji SetLoop i Play to wszystko działa ale jeśli nie to wyskakuje mi okienko którego nie mogę strawić: http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=8065. Co do funkcji DLL'a to chyba dobrze jest:
void C_EX_AUDIO::Play( EX_AUDIO AUDIO ) { AUDIO->play(); }
|
|
DejaVu |
» 2010-12-07 23:18:09 Co to za biblioteka, że makrami się napierdziela ;/ masakra. To Twoje dzieło te makra? |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-08 06:56:24 Ymmm...jaka makra? ^^ Wszystko to mój kod. Jeśli chodzi ci o ROOM'y to chcę ułatwić ludziom bawienie się z menu, mapkami itp :) A co do biblioteki... Może wiesz co źle robię? |
|
waxx |
» 2010-12-08 07:13:10 chyba nigdy bmy nie uzyl takiego liba
przykre makra |
|
DejaVu |
» 2010-12-08 11:53:51 Skąd mam wiedzieć o co Ci chodzi skoro link do screena nie działa? :) |
|
« 1 » |