Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Audiere Problem

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-08 11:53
Autor Wiadomość
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Audiere Problem
» 2010-12-07 19:12:32
Witam. Tworze właśnie silnik 2d i stanąłem na audio. Otóż mam kod:
C/C++
#include <ExtreX Audio.h>
#include "ExtreX Engine.h"

EX_MAIN_BEGIN

EX_AUDIO_DEVICE ExAudio = Audio.Init();

EX_ROOMS
{
    EX_ROOM( "MAIN" ) CODE
    {
        EX_AUDIO Snd = Audio.Load( ExAudio, "muza.mp3" );
        //Audio.SetLoop( Snd, true );
        //Audio.Play( Snd );
       
        EX_STEP( "MAIN" ) CODE
        {
            //...
        }
    }
}

EX_MAIN_END
i jeśli nie używam funkcji SetLoop i Play to wszystko działa ale jeśli nie to wyskakuje mi okienko którego nie mogę strawić: http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=8065. Co do funkcji DLL'a to chyba dobrze jest:
C/C++
void C_EX_AUDIO::Play( EX_AUDIO AUDIO )
{
    AUDIO->play();
}
P-24919
DejaVu
» 2010-12-07 23:18:09
Co to za biblioteka, że makrami się napierdziela ;/ masakra. To Twoje dzieło te makra?
P-24926
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-08 06:56:24
Ymmm...jaka makra? ^^ Wszystko to mój kod. Jeśli chodzi ci o ROOM'y to chcę ułatwić ludziom bawienie się z menu, mapkami itp :) A co do biblioteki... Może wiesz co źle robię?
P-24927
waxx
» 2010-12-08 07:13:10
chyba nigdy bmy nie uzyl takiego liba
przykre makra
P-24928
DejaVu
» 2010-12-08 11:53:51
Skąd mam wiedzieć o co Ci chodzi skoro link do screena nie działa? :)
P-24929
« 1 »
  Strona 1 z 1