Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[ALLEGRO] Timer+Srand()

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-13 01:49
Autor Wiadomość
So_IAS
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[ALLEGRO] Timer+Srand()
» 2010-12-12 17:24:13
Witam,
chciałem losowo rozmieścić obrazek(na osi x) na ekranie za pomocą srand(), lecz, gdy timer zadziała to pozycja obrazka znowu się zmienia.
Próbowałem także z "Const" ale kompilator wyrzucał błędy.
Jest jakiś sposób aby temu zaradzić?

Oto kawałek kodu:

while(!key[KEY_ESC])
{
while(speed>0)
{
a++;
if(a==100)
{
b++; // sekunda
a=0;
}
speed--;
}

clear_to_color(bufor,makecol(0,0,0));
map();
blit(bufor,screen,0,0,0,0,500,500);
}

void map()
{
srand(static_cast<int>(time(NULL)));
for (int i = 0; i<6; i++)
tab[i] = rand()% 300+1;
for(int i=0; i<5; i++)
{
draw_sprite(bufor,decha,tab[i],i*50);
}
}
P-25093
DejaVu
» 2010-12-13 01:49:49
srand() wywołaj raz na początku funkcji main(). Potem używasz tylko rand(). Nie za bardzo wiem o co Ci jeszcze chodzi, bowiem nie zrozumiałem Twojego pytania...
P-25121
« 1 »
  Strona 1 z 1