Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wyświetlanie myszy - kursor mruga ;p

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-25 20:11
Autor Wiadomość
Mazzir
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Wyświetlanie myszy - kursor mruga ;p
» 2010-12-25 18:24:36
Tak jak w kursie wyświetlam kursor myszy z tym, że zmieniłem go na celownik (xD). Wyświetlam go na ekranie (screen) bo gdy robie to na buforze to mi się wszystko wywala jak chce wyłączyć grę (i tak mruga ;p). No i nie wiem co mam zrobić jak dam readkey to muszę trzymać jakiś klawisz żeby działało i wtedy nadal mruga, ale mniej niż bez readkey ;/

To mój kod: http://wklej.org/id/444326/
P-25516
malan
» 2010-12-25 18:27:54
Usuń to:
show_mouse( bufor );
.
P-25517
Mazzir
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-25 18:30:08
Wiem, tak tylko testowałem 2 na raz i zapomniałem skasować. Nadal mruga ;p
P-25518
szyx_yankez
» 2010-12-25 18:34:49
Jeżeli chcesz mieć kursor w postaci celownika wystarczy że wyświetlisz go na pozycji mouse_x, mouse_y.
P-25521
Mazzir
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-25 18:48:34
Wielce dziękuję panu Szymonowi, wszechwiedzącemu i wszechmocnemu programiście za pomoc na GG ;)
P-25522
malan
» 2010-12-25 19:07:31
Albo w ciągu godziny wkleisz kod programu, który działa poprawnie albo Cie spalę na stosie ;p. Wybieraj... ;p
P-25526
pekfos
» 2010-12-25 19:14:49
"czas ucieka, wieczność czeka" :P

//edit: blituj kursor gdzie chcesz i jak chcesz.
P-25527
szyx_yankez
» 2010-12-25 19:22:15
Rozwiązanie: Wyświetlanie bitmapy celownik(czyli kursor) za pomocą metody blit na pozycji mousxe_x, mouse_y.
blit( celownik, bufor, 0, 0, mouse_x, mouse_y, celownik->w, celownik->h );
P-25528
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona