Jak użyć CreateMaskFromColor(SFML)?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-24 19:54
Handy90 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Jak użyć CreateMaskFromColor(SFML)? » 2011-01-24 19:34:25 Siemka jak użyć tej funkcji, proszę o prostu przykład bo muszę jakoś zrobić by nie pokazywało mi różowego koloru. |
|
ison |
» 2011-01-24 19:38:35 Image im; im.LoadFromFile( "image.bmp" ); im.CreateMaskFromColor( Color( 255, 0, 255 ) );
|
|
ThudPoland |
» 2011-01-24 19:43:15 Pierwszy argument to kolor z którego chcesz zrobić przeźroczystość. Jak masz GIMP'a to zrób taki trik - tam jest paleta kilku standardowych kolorów - powinien być tam różowy. Znajdź jego wartość RGB(A) i "wygeneruj" go konstruktorem (choć nie wiem do końca, czy na pewno da się to zrobić, czy jakiś błąd nie wszkoczy: Color( R, G, B, A ) Drugie to wartość alpha. Nie pamiętam jak to się powinno wypełniać - wpisz jedną z dwóch granicznych wartości: 0 or 255 Czyli mniej więcej całość wyglądać tak powinna (jeżeli będzie gdzieś błąd, daj znać, dawno nie grzebałem (i nie mam zamiaru) w SFML'u: CreateMaskFromColor( Color( R, G, B, A ), 0 ); |
|
Handy90 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-24 19:47:26 są błędy nie wiem co nie tak robie, oto kod:
#include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow App( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Okno" ); sf::Image trawa, ludek; trawa.LoadFromFile( "grass.bmp" ); ludek.LoadFromFile( "ludek.bmp" ); sf::Sprite sprite( trawa ); sf::Sprite sprite1( ludek ); ludek.CreateMaskFromColor( Color( 255, 0, 255 ), 0 ); while( App.IsOpened() ) { sf::Event Event; while( App.GetEvent( Event ) ) { if( Event.Type == sf::Event::Closed ) App.Close(); } App.Clear(); App.Draw( sprite ); App.Draw( sprite1 ); App.Display(); } return EXIT_SUCCESS; }
|
|
ison |
» 2011-01-24 19:53:07 nie powinno być sf::Color()? |
|
Handy90 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-24 19:54:50 ok, pomogło |
|
« 1 » |