Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

enumy i klasy

Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-29 18:14
Autor Wiadomość
dmx81
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-01-29 18:10:18
tzn dzialalo juz w inny sposob ladnie - w tej chwili nie chodzi o znalezienie najwygodniejszego, ale o nauke uzywania ENUMOW, przerobilem teraz program aby wykorzystac Enumy - bo w sumie zawsze je omijalem z daleka, a teraz wychodza braki - a najlepiej chyba nabierze sie wprawy tworzac takie rozne cuda, jak wyzej napisalem, chce sie trzymac programowania obiektowego (orientowanego obiektowo OOP)
P-27433
kamillo121
» 2011-01-29 18:14:30
Tworzenie takich obiektów nie gryzie się z definicją OOP do póki dostarczasz pewien interface za pomocą którego będziesz się komunikował z danym obiektem. Jak klasa posiada własne pola, które są bezpośrednio zależne od jakiejś zmiennej, która znajduje się w środku programu to do kitu. Weź do ręki jakąś książkę albo artykuł i poczytaj dokładnie i sam osądź czy twój kod się do tego łapie :)


 Zadecyduj, jakie chcesz mieć klasy;
 dla każdej klasy dostarcz pełen zbiór operacji;
  korzystając z mechanizmów dziedziczenia, jawnie wskaż to, co jest wspólne.
itd
P-27434
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2