Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL] Przezroczystość nie działa

Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-03 15:58
Autor Wiadomość
Xayan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SDL] Przezroczystość nie działa
» 2011-02-03 12:34:20
Witam. Mam coś takiego:

C/C++
SDL_SetColorKey( ekran, 0, SDL_MapRGB( ekran->format, 255, 255, 255 ) );
SDL_SetAlpha( sprite, SDL_SRCALPHA, 255 );

Nie działa jednak, biały kolor nadal widnieje w programie. Jak to naprawić? Załączę może jeszcze screen:

http://img213.imageshack.us/img213/7649/scryw.png
P-27745
malan
» 2011-02-03 12:48:58
Poszukaj w google. Ja znalazłem 3 strony (i to tylko na cpp0x) tematów o przezroczystości.
P-27749
Xayan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-02-03 14:54:41
Taak... szkoda tylko, że wszędzie jest podane właśnie tak, jak ja wpisuję. U mnie jednak to nie działa. Dlaczego? Wkleję cały kod, może pomoże: http://wklej.org/id/469510/
P-27758
DejaVu
» 2011-02-03 15:21:46
Już raz udowadniałem, że działa.
http://cpp0x.pl/forum/temat/?id=3606&p=2
P-27761
Xayan
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-02-03 15:58:37
Ah, cholera. Myślenie nie boli. Zamiast ustawić przezroczystość dla obrazka, ustawiłem ją dla głównego surface'a myśląc, że tak zadziała. Dobra, problem rozwiązany.
P-27765
« 1 »
  Strona 1 z 1