[SDL] Przezroczystość nie działa
Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-03 15:58
Xayan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL] Przezroczystość nie działa » 2011-02-03 12:34:20 Witam. Mam coś takiego: SDL_SetColorKey( ekran, 0, SDL_MapRGB( ekran->format, 255, 255, 255 ) ); SDL_SetAlpha( sprite, SDL_SRCALPHA, 255 ); Nie działa jednak, biały kolor nadal widnieje w programie. Jak to naprawić? Załączę może jeszcze screen: http://img213.imageshack.us/img213/7649/scryw.png |
|
malan |
» 2011-02-03 12:48:58 Poszukaj w google. Ja znalazłem 3 strony (i to tylko na cpp0x) tematów o przezroczystości. |
|
Xayan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-03 14:54:41 Taak... szkoda tylko, że wszędzie jest podane właśnie tak, jak ja wpisuję. U mnie jednak to nie działa. Dlaczego? Wkleję cały kod, może pomoże: http://wklej.org/id/469510/ |
|
DejaVu |
» 2011-02-03 15:21:46 |
|
Xayan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-03 15:58:37 Ah, cholera. Myślenie nie boli. Zamiast ustawić przezroczystość dla obrazka, ustawiłem ją dla głównego surface'a myśląc, że tak zadziała. Dobra, problem rozwiązany. |
|
« 1 » |