mateusz12981 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
gra snake - sterowanie wężem za pomocą strzałek » 2011-02-08 09:20:46 #include <allegro.h>
void init(); void deinit(); int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( 16 ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0 ); clear_to_color( screen, makecol( 10, 10, 10 ) ); int klawisz = 0; while( !key[ KEY_ESC ] ) { klawisz = readkey(); clear_to_color( screen, makecol( 10, 10, 10 ) ); textprintf( screen, font, 20, 20, makecol( 255, 255, 128 ), "Score : i+1" ); if( key[ KEY_LEFT ] ) if( key[ KEY_RIGHT ] ) if( key[ KEY_UP ] ) if( key[ KEY_DOWN ] ) klawisz = readkey(); rectfill( screen, 90, 95, 80, 110, makecol( 128, 30, 30 ) ); } readkey(); allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN();
|
|
szyx_yankez |
» 2011-02-08 10:01:40 #include <allegro.h>
void init(); void deinit(); int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( 16 ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0 ); clear_to_color( screen, makecol( 10, 10, 10 ) ); int klawisz = 0; int x = 90; int y = 80; while( !key[ KEY_ESC ] ) { clear_to_color( screen, makecol( 10, 10, 10 ) ); textprintf( screen, font, 20, 20, makecol( 255, 255, 128 ), "Score : i+1" ); if( key[ KEY_LEFT ] ) x--; if( key[ KEY_RIGHT ] ) x++; if( key[ KEY_UP ] ) y--; if( key[ KEY_DOWN ] ) y++; rectfill( screen, x, y, x + 5, y + 30, makecol( 128, 30, 30 ) ); } readkey(); allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN()
|
|
mateusz12981 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-08 14:33:15 ten snake rośnie a ja chcę żeby on się poruszał po ekranie
|
|
DejaVu |
» 2011-02-08 15:02:34 To popraw linijkę:
rectfill( screen, x, x + 5, y, y + 30, makecol( 128, 30, 30 ) );
|
|
mateusz12981 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-08 16:35:29 tylko co zmienić w tej linijce |
|
pekfos |
» 2011-02-08 16:38:14 |
|
mateusz12981 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-08 17:19:53 w tej linijce zienilem chyba wszystko co sie dalo ale to i tak nie pomogło
rectfill( screen, snake_x, snake_x, snake_y, snake_y, makecol( 128, 30, 30 ) );
|
|
DejaVu |
» 2011-02-08 17:29:55 |
|
« 1 » 2 |