Audiere problem
Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-20 15:23
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Audiere problem » 2011-02-20 13:16:06 #include "audiere.h"
using namespace audiere; using namespace std;
void Muzyka( string filename ) { AudioDevicePtr audiodevice( OpenDevice() ); OutputStreamPtr graj( OpenSound( audiodevice, filename.c_str(), true ) ); graj->setVolume( 0.5 ); graj->setRepeat( true ); graj->play(); }
int main( void ) { Muzyka( "1.mp3" ); return 0; }
Może mi ktoś napisać czemu mi to nie gra? Kompiluje się poprawnie. Rozszerzenie i ścieżka są poprawne. |
|
pekfos |
» 2011-02-20 13:23:24 może gra ale za cicho. podkręć głośniki |
|
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-20 13:26:55 @Up Głośniki mam dobrze ustawione. A to ciekawe bo tak działa i piosenka leci: #include "audiere.h"
using namespace audiere; using namespace std;
int main( void ) { AudioDevicePtr audiodevice( OpenDevice() ); OutputStreamPtr graj( OpenSound( audiodevice, "1.mp3", true ) ); graj->setVolume( 0.5 ); graj->setRepeat( true ); graj->play(); return 0; }
|
|
pekfos |
» 2011-02-20 14:06:37 przekazuj nazwę przez const char* |
|
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-20 14:19:00 Wywala mi taki błąd: `c_str' has not been declared
gdy użyję zamiast string - const char. Potrzebny jest jakiś plik nagłówkowy? |
|
pekfos |
» 2011-02-20 14:20:53 ... no wiesz co.. const char* to zwykły stały wskaźnik na typ wbudowany. żadnych headerów i nie używaj do wskaźnika metody klasy string |
|
lynx |
» 2011-02-20 14:24:33 ??
Korzystając z const char* jak chcesz użyć c_str(), jak to metoda stringa? I po co? Przecież c_str() służy do zwracania const char* mając stringa, a ty już masz const char*.
|
|
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-20 14:29:24 A już rozumie. Zapomniałem że to wskaźnik i nie dodałem gwiazdki na końcu "const char" lol Ale i tak muzyka nie gra. |
|
« 1 » 2 |