Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Audiere problem

Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-20 15:23
Autor Wiadomość
Dragonit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Audiere problem
» 2011-02-20 13:16:06
C/C++
#include "audiere.h"

using namespace audiere;
using namespace std;

void Muzyka( string filename )
{
    //tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia
    AudioDevicePtr audiodevice( OpenDevice() );
   
    //wczytujemy plik, parametr true oznacza że nasz utwór nie jest wczytywany w całościku do pamięci.
    OutputStreamPtr graj( OpenSound( audiodevice, filename.c_str(), true ) );
   
    //ustawiamy siłę dźwięku
    graj->setVolume( 0.5 );
   
    //false nie zapętla utworu, true lopu'je nasz utworek
    graj->setRepeat( true );
   
    //odtwarzamy
    graj->play();
}

int main( void )
{
    Muzyka( "1.mp3" );
   
    return 0;
}

Może mi ktoś napisać czemu mi to nie gra? Kompiluje się poprawnie. Rozszerzenie i ścieżka są poprawne.
P-28447
pekfos
» 2011-02-20 13:23:24
może gra ale za cicho. podkręć głośniki
P-28448
Dragonit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-02-20 13:26:55
@Up Głośniki mam dobrze ustawione.

A to ciekawe bo tak działa i piosenka leci:

C/C++
#include "audiere.h"

using namespace audiere;
using namespace std;

int main( void )
{
    //tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia
    AudioDevicePtr audiodevice( OpenDevice() );
   
    //wczytujemy plik, parametr true oznacza że nasz utwór nie jest wczytywany w całościku do pamięci.
    OutputStreamPtr graj( OpenSound( audiodevice, "1.mp3", true ) );
   
    //ustawiamy siłę dźwięku
    graj->setVolume( 0.5 );
   
    //false nie zapętla utworu, true lopu'je nasz utworek
    graj->setRepeat( true );
   
    //odtwarzamy
    graj->play();
   
    return 0;
}
 
P-28451
pekfos
» 2011-02-20 14:06:37
przekazuj nazwę przez const char*
P-28454
Dragonit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-02-20 14:19:00
Wywala mi taki błąd:


`c_str' has not been declared

gdy użyję zamiast string - const char.

Potrzebny jest jakiś plik nagłówkowy?
P-28458
pekfos
» 2011-02-20 14:20:53
... no wiesz co.. const char* to zwykły stały wskaźnik na typ wbudowany. żadnych headerów i nie używaj do wskaźnika metody klasy string
P-28459
lynx
» 2011-02-20 14:24:33
??
Korzystając z const char* jak chcesz użyć c_str(), jak to metoda stringa? I po co? Przecież c_str() służy do zwracania const char* mając stringa, a ty już masz const char*.
P-28460
Dragonit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-02-20 14:29:24
A już rozumie. Zapomniałem że to wskaźnik i nie dodałem gwiazdki na końcu "const char" lol
Ale i tak muzyka nie gra.
P-28464
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona