[Opengl/SDL]Dlaczego shift w połączeniu z ctrl lub altem powoduje zacinanie sie gry?;[
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-17 15:26
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 20:35:44 Wygląda więc na to że to problem z bibliotekami a nie z kodem?:( Gdzie mógłbym zgłosić tego buga, żeby zostal naprawiony :D? |
|
ThudPoland |
» 2011-03-16 20:53:49 |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 20:55:52 ok dzieki Thud, a jakby ktos jednak wpadl na jakis pomysl to niech nie wstydzi sie go zaprezentowac :P |
|
DejaVu |
» 2011-03-16 23:02:08 Może masz włączoną obsługę jakichś skrótów klawiszowych i Ci Windows blokuje okno? |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-17 14:56:17 lol Dejavu wielkie dzieki! Rzeczywiscie to problem windowsa o.O. Miałem wyłączoną obsługę klawiszy trwałych(alt shift ctrl) i dlatego sie cos scinalo... Btw mozna jakos w grze ta obsluge klawiszy trwalych w windowsie zawsze wlaczac jesli nie jest wlaczona?
xD a ja juz zglosilem buga do tworcow SDL-a, dzisiaj mialem pisac jeszcze do opengla :P |
|
DejaVu |
» 2011-03-17 14:58:51 Nie wiem :) Ale to użytkownik decyduje się na taką funkcjonalność swojego systemu, więc nie masz prawa ingerować w to :) |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-17 15:12:37 Jeszcze raz wielkie, wielkie dzięki... Nareszcie znowu mogę kontynuować pracę nad swoją grą z czystym sumieniem :P. Zakladalem juz tematy na wielu forach itp i nigdzie nie znali odpowiedzi, nawet nie odpowiadali, także naprawdę nie wiem kiedy sam bym na to wpadł, oszczedziles mi wiele czasu... Te forum jest najlepsze :D Dzieki raz jeszcze. |
|
DejaVu |
» 2011-03-17 15:26:42 Skoro rozwiązałeś problem to temat zamykam :) |
|
1 2 3 4 « 5 » |