Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Opengl/SDL]Dlaczego shift w połączeniu z ctrl lub altem powoduje zacinanie sie gry?;[

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-17 15:26
Autor Wiadomość
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-16 20:35:44
Wygląda więc na to że to problem z bibliotekami a nie z kodem?:( Gdzie mógłbym zgłosić tego buga, żeby zostal naprawiony :D?
P-29239
ThudPoland
» 2011-03-16 20:53:49
P-29240
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-16 20:55:52
ok dzieki Thud, a jakby ktos jednak wpadl na jakis pomysl to niech nie wstydzi sie go zaprezentowac :P
P-29242
DejaVu
» 2011-03-16 23:02:08
Może masz włączoną obsługę jakichś skrótów klawiszowych i Ci Windows blokuje okno?
P-29253
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-17 14:56:17
lol Dejavu wielkie dzieki! Rzeczywiscie to problem windowsa o.O. Miałem wyłączoną obsługę klawiszy trwałych(alt shift ctrl) i dlatego sie cos scinalo... Btw mozna jakos w grze ta obsluge klawiszy trwalych w windowsie zawsze wlaczac jesli nie jest wlaczona?
xD a ja juz zglosilem buga do tworcow SDL-a, dzisiaj mialem pisac jeszcze do opengla :P
P-29270
DejaVu
» 2011-03-17 14:58:51
Nie wiem :) Ale to użytkownik decyduje się na taką funkcjonalność swojego systemu, więc nie masz prawa ingerować w to :)
P-29272
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-17 15:12:37
Jeszcze raz wielkie, wielkie dzięki... Nareszcie znowu mogę kontynuować pracę nad swoją grą z czystym sumieniem :P. Zakladalem juz tematy na wielu forach itp i nigdzie nie znali odpowiedzi, nawet nie odpowiadali, także naprawdę nie wiem kiedy sam bym na to wpadł, oszczedziles mi wiele czasu...  Te forum jest najlepsze :D Dzieki raz jeszcze.
P-29273
DejaVu
» 2011-03-17 15:26:42
Skoro rozwiązałeś problem to temat zamykam :)
P-29276
1 2 3 4 « 5 »
Poprzednia strona Strona 5 z 5