[Allegro]brak koloru circlefill
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-13 11:28
m_zap Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro]brak koloru circlefill » 2011-03-12 13:27:18 Siemka rysuje sobie wypełnione okręgi, nadaję im 2 rózne kolory czerwony i zielony, wrzucam je do bufora który jest wczesniej czyszczony do koloru białego jednak jak je wyświetlam obie kule sa czarne. co może być przyczyną problemu? kule są dodatkowo wyświtlane na obrazku który też jest ladowany do tego samego bufora. |
|
pekfos |
» 2011-03-12 13:37:59 budyń to świetny deser ale nie sprawdza się jako sanki. daj kod, nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć na temat twojego problemu. |
|
Gabes |
» 2011-03-12 15:46:09 Masz prosty kod,odznacz dwie linie BITMAP , masked_blit i wrzuć bitmape obrazek 800 x 600 pikseli jako tło do swojego projektu.
#include <allegro.h>
int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( 32 ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT, 800, 600, 0, 0 ); clear_to_color( screen, makecol( 0, 0, 0 ) ); BITMAP * bufor = NULL; bufor = create_bitmap( 800, 600 ); int x = 30; int y = 30; while( !key[ KEY_ESC ] ) { if( key[ KEY_RIGHT ] ) x = x + 1; if( x >= 800 - 30 ) x = x - 1; if( key[ KEY_LEFT ] ) x = x - 1; if( x <= 0 + 30 ) x = x + 1; if( key[ KEY_DOWN ] ) y = y + 1; if( key[ KEY_UP ] ) y = y - 1; if( key[ KEY_SPACE ] ) x = 30, y = 30; clear_to_color( bufor, makecol( 255, 255, 255 ) ); circlefill( bufor, x, y, 30, makecol( 255, 0, 0 ) ); blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 800, 600 ); } destroy_bitmap( bufor ); allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN();
|
|
DejaVu |
» 2011-03-12 15:54:13 |
|
m_zap Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-13 09:03:50 Nie działa... przeskakuje na openGL |
|
Gabes |
» 2011-03-13 11:28:24 Kod jest do Allegro 4.2.2 , może masz inne przepraszam nie napisałem do jakiego moja wina . |
|
« 1 » |