[openGL] Wprowadzenie kwadryk wiąże się ze zmianą koloru?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-02 19:49
albatross201 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[openGL] Wprowadzenie kwadryk wiąże się ze zmianą koloru? » 2011-03-27 15:09:31 Może troche jaśniej. Wprowadzając kwadryki do mojego projektu gdy skompiluje go, ukazuje się jakiś przedmiot w normalnyhc kolorach lecz gdy już porusze kamerą to kolor się zmienia(przyciemnia się). Co zrobić aby kolor pozostawał ten sam?Czyli się nie przyciemniał? |
|
DejaVu |
» 2011-03-27 15:45:42 A masz w nim światło? |
|
albatross201 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-02 18:23:22 Tak |
|
dmx81 |
» 2011-04-02 19:49:07 moze wylacz swiatlo w momencie rysowania tego obiektu glDisable( GL_LIGHT0 ) gdzie 0 - nr swiatla, ktorego uzywasz mozesz tez ustawic parametry materialu , opis tutajustawiasz sobie takie parametry, jak np emission (jak obiekt sam z siebie jest oswietlony , dajac wszytsko na 1.0 bedzie on bardzo jasny - nawet przy ciemnym swietle) ustawiajac ten parametr, pamietaj, ze dzialac on bedzie dla wszytskich innych oswietlanych obiektow, wiec po narysowaniu zmien znowu emission na np 0.0,0.0,0.0 aby pozostala czesc sceny byla ciemna, dopiero po oswietleniu sie rozjasniala (daje to naturalne wrazenie) |
|
« 1 » |