Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Proste Menu problem z kliknięciem

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-29 22:48
Autor Wiadomość
m_zap
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Proste Menu problem z kliknięciem
» 2011-03-29 21:33:04
Piszę sobie proste menu najeżdżam na element i zmienia swoj kolor ale jak juz na niego klikam to nic się nie dzieje co może być nie tak?
C/C++
while( !key[ KEY_ESC ] ) {
    myszka();
   
    blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 640, 800 );
    if(( mx >= graj_x ) &&( mx <= graj_x + graj->w ) &&( my >= graj_y ) &&( my <= graj_y + graj->h ) ) {
       
        clear_to_color( bufor, makecol( 128, 128, 128 ) );
        masked_blit( grajOnH, bufor, 0, 0, graj_x, graj_y, graj->w, graj->h );
        blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 640, 800 );
    }
    else if(( mx >= graj_x ) &&( mx <= graj_x + graj->w ) &&( my >= graj_y ) &&( my <= graj_y + graj->h ) &&( mb == 1 ) ) {
        clear_to_color( bufor, makecol( 128, 128, 128 ) );
        masked_blit( grajOnC, bufor, 0, 0, graj_x, graj_y, graj->w, graj->h );
        blit( bufor, screen, 0, 0, 0, 0, 640, 800 );
    }
    else {
        clear_to_color( bufor, makecol( 128, 128, 128 ) );
        masked_blit( graj, bufor, 0, 0, graj_x, graj_y, graj->w, graj->h );
    }
   
   
}
readkey();

destroy_bitmap( bufor );

return 0;
}
P-29959
malan
» 2011-03-29 22:16:39
Bo kliknięcie trwa parę milisekund, a Ty masz źle zorganizowany kod. Poczytaj o podwójnym buforowaniu i zerknij jaka powinna być poprawna kolejność funkcji (mam nadzieję, że rozumiesz o czym mówię) w głównej pętli.
P-29960
m_zap
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-29 22:23:08
Ale jak wrzucam ten warunek z kliknięcia do głownego if'a to działa normalnie po kliknięciu. wygląda jakby było coś źle z tym else if
P-29961
malan
» 2011-03-29 22:48:31
No, bo masz
else
 po pierwszym
if
. Zrób z tego dwa, osobne warunki.
P-29964
« 1 »
  Strona 1 z 1