OpenGL motion blur + glAccum
Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-04 00:57
dmx81 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL motion blur + glAccum » 2011-04-04 00:43:41 witam. probuje uzyskac efekt rozmycia w ruchu (motion blur), ale bezskutecznie. Stusuje techniki z kursu (jak i z roznych innych zrodel, ale nic sie nie dzieje. Szukam rozwiazania tego problemu, o ile ktos juz to przerabial. Na scenie mam podloze, sciany wirujacy szescian i krazaca kule, podloga odbija ruchome przedmioty jak lustro (stencil buffer), jest oswietlenie. z kursu i roznych tutoriali, rowniez z kodu zrodlowego dolaczonego do ksiazki "OpenGL w praktyce" jest to przedstawione tak: (...)
glAccum( GL_MULT, 0.9 );
glAccum( GL_ACCUM, 0.1 );
glAccum( GL_RETURN, 1.0 );
w tutorialach tak: (...) glAccum( GL_ACCUM, 1.0 ); glAccum( GL_RETURN, 1.0 ); glAccum( GL_MULT, );
i jeszcze pare innych, bardzo podobnych kombinacji. w funkcji resize() (lub reshape()) dodaje czyszczenie bufor, niby wszytsko sie zgadza, ale jednak dodanie tych kilku linijek kompletnie nic nie zmienia w rysowanej scenie (mialem nadzieje za ciagnaca sie smuga za kula itd) |
|
dmx81 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-04 00:57:01 ok, prawdopodobnie znalazlem odp
void QGLFormat::setAccum ( bool enable ) If enable is true enables the accumulation buffer; otherwise disables the accumulation buffer. The accumulation buffer is disabled by default. The accumulation buffer is used to create blur effects and multiple exposures
zaraz "naprawie" na enabled ;)
PS>> no i jest juz enabled (sprawdzone) ale wciaz brak efektu rozmycia, jakby ktos cos wiedzial... :) ja ide juz spac |
|
« 1 » |