Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL]Ruch obiektu uwzględniając rotacje

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-13 15:02
Autor Wiadomość
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL]Ruch obiektu uwzględniając rotacje
» 2011-04-13 14:28:44
Witam,

problem taki jak w temacie kombinowałem coś takiego ale działa słabo:
C/C++
posZ += cos( rotY * PI / 180 ) * speed;
posX += sin( rotY * PI / 180 ) * speed;
jakiś pomysł jak to zrobić?

Z góry dzieki (:
P-30695
DejaVu
» 2011-04-13 14:42:45
Co rozumiesz przez słabo?
P-30696
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-13 14:55:04
Że zamiast przodem obiekt poruszał się bokiem.
P-30697
szyx_yankez
» 2011-04-13 14:57:54
Przy wyświetlaniu obietku daj 'rotY+90' bądź 'rotY-90' (w zależności od tego który bok jest przodem).
P-30698
DejaVu
» 2011-04-13 15:02:25
Wiesz... bo jeszcze trzeba obrócić obiekt przesuwany o ten sam kąt :)
P-30699
« 1 »
  Strona 1 z 1