[OpenGL]Ruch obiektu uwzględniając rotacje
Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-13 15:02
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL]Ruch obiektu uwzględniając rotacje » 2011-04-13 14:28:44 Witam, problem taki jak w temacie kombinowałem coś takiego ale działa słabo: posZ += cos( rotY * PI / 180 ) * speed; posX += sin( rotY * PI / 180 ) * speed;
jakiś pomysł jak to zrobić? Z góry dzieki (: |
|
DejaVu |
» 2011-04-13 14:42:45 Co rozumiesz przez słabo? |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-13 14:55:04 Że zamiast przodem obiekt poruszał się bokiem. |
|
szyx_yankez |
» 2011-04-13 14:57:54 Przy wyświetlaniu obietku daj 'rotY+90' bądź 'rotY-90' (w zależności od tego który bok jest przodem). |
|
DejaVu |
» 2011-04-13 15:02:25 Wiesz... bo jeszcze trzeba obrócić obiekt przesuwany o ten sam kąt :) |
|
« 1 » |