Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Linker Error] undefined reference to `FMOD::System::init(int, unsigned int, void*)

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-19 20:45
Autor Wiadomość
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-19 18:13:10
I nie ma czegoś takiego jak mówisz. Po wpisaniu Nazwy, wybraniu ścieżki nie ma czegoś jak "C" czy coś.
P-31232
szyx_yankez
» 2011-04-19 18:15:53
No problem.
Przy otworzonym projekcję(j.w) wykonaj:
Project->Properties...->Buil targets(zakłdka)->(po lewej wybierasz tryb kompilacji(release, debug))->( w polu 'selected build target options' zmieniasz typ(type:) na: 'Dynamic library'->ok.

edit: Ja te instrukcję pod Code::Blocks piszę, nie doczytałem twojego posta, a po przeczytaniu posta DejaVu(
When using FMOD with Code::Blocks(...)
) coś mi się uroiło, że właśnie tego IDE używasz.
A więc ściągnij Code::Blocks 10.05. Sorry za nieporozumienie...
P-31233
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-19 18:22:31
Ty chyba mówisz o codeblocks :D Da się to zrobić w wxDev c++?


E:No widzę że coś mi tu nie gra xD
P-31234
DejaVu
» 2011-04-19 18:57:13
Napisałem przecież, że nie zadziała Ci interfejs obiektowy FMOD z kompilatorem innym niż Visual C++...
P-31238
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-19 20:45:17
a powiem ci że działa... :)
P-31251
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2