[Linker Error] undefined reference to `FMOD::System::init(int, unsigned int, void*)
Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-19 20:45
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-19 18:13:10 I nie ma czegoś takiego jak mówisz. Po wpisaniu Nazwy, wybraniu ścieżki nie ma czegoś jak "C" czy coś. |
|
szyx_yankez |
» 2011-04-19 18:15:53 No problem.
Przy otworzonym projekcję(j.w) wykonaj:
Project->Properties...->Buil targets(zakłdka)->(po lewej wybierasz tryb kompilacji(release, debug))->( w polu 'selected build target options' zmieniasz typ(type:) na: 'Dynamic library'->ok.
edit: Ja te instrukcję pod Code::Blocks piszę, nie doczytałem twojego posta, a po przeczytaniu posta DejaVu( When using FMOD with Code::Blocks(...) |
) coś mi się uroiło, że właśnie tego IDE używasz.
A więc ściągnij Code::Blocks 10.05. Sorry za nieporozumienie... |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-19 18:22:31 Ty chyba mówisz o codeblocks :D Da się to zrobić w wxDev c++?
E:No widzę że coś mi tu nie gra xD |
|
DejaVu |
» 2011-04-19 18:57:13 Napisałem przecież, że nie zadziała Ci interfejs obiektowy FMOD z kompilatorem innym niż Visual C++... |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-19 20:45:17 a powiem ci że działa... :) |
|
1 « 2 » |