Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

winapi i commctrl.h

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-21 10:49
Autor Wiadomość
unreal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
winapi i commctrl.h
» 2011-04-20 21:29:18
Mój 1 post wiec witam wszystkich.
Używam Code::Blocks dołączyłem do linkera libcomctl32.a pobrałem plik "commctrl.h" z tond http://www.koders.com/cpp/fid76EFA04AF4CC1C46232188A23FA8F78653E77B7F.aspx i dalej nie działa sypie jakieś errory wzięte z nieba.

Poczatek kodu :
C/C++
#define _WIN32_IE 0x0400 // próbowałem z tym ale też nie działa
#include <windows.h>
#include "dialog.h"
#include "commctrl.h"

INITCOMMONCONTROLSEX icc;
icc.dwSize = sizeof( INITCOMMONCONTROLSEX );
icc.dwICC = ICC_BAR_CLASSES; // toolbary, statusbary i tooltipy
InitCommonControlsEx( & icc );

logi:


c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|508|warning: "CLR_NONE" redefined|
c:\program files
(x86)\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\wingdi.h|823|warning:
this is the location of the previous definition|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|509|warning: "CLR_DEFAULT" redefined|
c:\program files
(x86)\codeblocks\mingw\bin\..\lib\gcc\mingw32\4.4.1\..\..\..\..\include\wingdi.h|825|warning:
this is the location of the previous definition|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4776|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '(' token|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4785|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before ',' token|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4785|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before ';' token|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4795|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '(' token|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4805|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before ',' token|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4805|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before ';' token|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4817|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '(' token|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4825|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before ',' token|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4825|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before ';' token|
c\code_block\wxW\wx\commctrl.h|4834|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '(' token|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|6|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '.' token|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|7|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '.' token|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|8|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '(' token|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|10|warning: deprecated conversion from
string constant to 'CHAR*'|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp||In function 'int WinMain(HINSTANCE__*,
HINSTANCE__*, CHAR*, int)':|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|65|error: 'STATUSCLASSNAME' was not
declared in this scope|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|65|error: 'WINELIB_NAME_AW' was not
declared in this scope|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|68|error: 'SB_SETTEXT' was not declared
in this scope|
||=== Build finished: 16 errors, 5 warnings ===|

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
unreal
P-31346
DejaVu
» 2011-04-20 21:57:53
Piszesz pod Windowsa - polecam Visual C++. Tam nie walczysz z wiatrakami, a w Code::Blocks co i rusz się coś będzie paliło i waliło.

/edit:
A tak swoją drogą to być może kolejność dołączania plików nagłówkowych ma znaczenie - spróbuj zmienić i sprawdź czy pomogło.
P-31352
szyx_yankez
» 2011-04-20 22:03:45
Piszesz pod Windowsa - polecam Visual C++. Tam nie walczysz z wiatrakami, a w Code::Blocks co i rusz się coś będzie paliło i waliło.
To raczej nie jest zależne od IDE a od kompilatora. Do Code::Block's równie dobrze można podpiąć kompilator Microsoftu.
P-31354
DejaVu
» 2011-04-20 22:05:25
Ale tego akurat nikt nie robi bo Visual C++ jest nieporównywalnie lepszy od czegokolwiek innego.
P-31356
unreal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-20 22:08:50
dzięki za odpowiedź w sumie mogę spróbować w vs c++ pisać chociaż code::blocks mi się już spodobało :D
P-31358
malan
» 2011-04-20 22:52:52
pobrałem plik "commctrl.h"
Po co go pobierałeś? C::B go nie posiada? ;p
Jak ja korzystałem z tego, to:
C/C++
#include <windows.h>
#define _WIN32_IE 0x0600
#include <commctrl.h>
...oraz:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<assembly xmlns="urn:schemas-microsoft-com:asm.v1" manifestVersion="1.0">
<assemblyIdentity
version="1.0.0.0"
processorArchitecture="X86"
name="CompanyName.ProductName.YourApp"
type="win32"
/>

<description>Your application description here.</description>
<dependency>
<dependentAssembly>
<assemblyIdentity
type="win32"
name="Microsoft.Windows.Common-Controls"
version="6.0.0.0"
processorArchitecture="X86"
publicKeyToken="6595b64144ccf1df"
language="*"
/>
</dependentAssembly>
</dependency>
</assembly>
Tworzysz po prostu plik o nazwie aplikacji (wraz z rozszerzeniem), dopisujesz .manifest i cieszysz się ładniejszymi kontrolkami (przynajmniej jakiś czas temu tak było ;p).
P-31366
unreal
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-21 08:57:02
O super od razu jest lepiej ale dalej nie wiem czego on chce bo wypluwa mi :


c\code_block\wxW\wx\main.cpp|10|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '.' token|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|11|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '.' token|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|12|error: expected constructor,
destructor, or type conversion before '(' token|
c\code_block\wxW\wx\main.cpp|14|warning: deprecated conversion from
string constant to 'CHAR*'|
||=== Build finished: 3 errors, 1 warnings ===|
P-31391
szyx_yankez
» 2011-04-21 09:47:09
To już są(zapewne) twoje błędy w kodzie, pokaż cały kod.
P-31397
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona