[Konsola] Pełny ekran
Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-09 22:51
vinterdo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Konsola] Pełny ekran » 2011-05-07 14:31:59 Wiem że tu głupie pytanie: wie ktoś jak w programie włączyć pełny ekran konsoli? Zrobiłem snake'a konsolowego i próbuję mu zrobić tryb pełnoekranowy :) Jak skończę to zrobię HDR :D |
|
Gabes |
» 2011-05-07 15:25:41 Na górze ekranu kliknij ikonke i ustaw w własciwościach.
Oczywiście w oknie konsoli
|
|
McAffey |
» 2011-05-07 15:35:53 Alt + Enter ;) |
|
vinterdo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-07 23:40:46 Chodzi mi o włączenie programowe, tzn. automatycznie po włączeniu programu włącza się fullscreen konsoli. |
|
McAffey |
» 2011-05-07 23:46:56 Możesz skorzystać z WinAPI i funkcją findwindow pobrać uchwyt do swojego okna, a potem wywołać ShowWindow z parametrem SW_MAXIMIZE ;) |
|
DejaVu |
» 2011-05-07 23:49:15 Olej to. Windows Vista i 7 blokują możliwość przełączenia konsoli do trybu fullscreen z poziomu kodu aplikacji (przynajmniej taka informacja jakiś czas temu do mnie dotarła na forum czy tam na gg). Piszesz grę - zrób ją w bibliotece SFML :) Będziesz miał większą radochę, większe możliwości i wcale dużo się przy niej nie narobisz skoro masz ją już w konsoli napisaną :) |
|
vinterdo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-08 00:07:04 Normalnie robię gierki w Opengl lub Ogre3d, ale czasem dla jajec w konsoli. Zresztą snake wyszedł zacny: www.vinterdo.cba.pl/snake.exe Że fullscreena nie będzie to trudno :) Zabieram się za sieciowego rtsa. |
|
dmx81 |
» 2011-05-08 00:16:31 jak robisz gierki, to sie pochwal w dziale Nasze Prace :) z checia podpatrzymy co i jak :) a ten sieciowy rts to chyba nie w konsoli? :D:D (oczywiscie pytanie retoryczne;P ) |
|
« 1 » 2 |