[SFML]Jak pozbyć się wyskakującej konsoli Windowsa
Ostatnio zmodyfikowano 2011-05-30 11:43
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Jak pozbyć się wyskakującej konsoli Windowsa » 2011-05-29 21:32:38 Podczas uruchamiania np. takiego kodu: #if _DEBUG #pragma comment(lib,"sfml-window-s-d.lib") #else #pragma comment(lib,"sfml-window-s.lib") #endif
#include <SFML/Window.hpp>
int main() { sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed ) oknoAplikacji.Close(); if( zdarzenie.Type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape ) oknoAplikacji.Close(); if( zdarzenie.Type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.MouseButton.Button == sf::Mouse::Middle ) oknoAplikacji.Close(); } oknoAplikacji.Display(); } return 0; } Najpierw wyskakuje okno konsoli (wiersza poleceń) Windowsa, a za chwilę okno tworzonej aplikacji. Czy i jak (jeśli można) pozbyć się okna konsoli Windowsa? |
|
malan |
» 2011-05-29 21:34:07 Możesz ją wyłączyć używając swojego środowiska. |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-29 21:37:37 Jak to zrobić? Korzystam z Visual C++ 2010 EE. |
|
McAffey |
» 2011-05-29 21:49:01 Nie wiem jak jest w visualu, ale w c::b wchodzisz w ustawienia projektu i dla wersji debug/relase ustawiasz czy ma być aplikacja "gui" czy "console". |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-29 21:53:22 Próbowałem we właściwościach projektu->linker->system->subsystem zmienić z Console na Windows, ale wtedy wyskakują następujące błędy: 1>------ Build started: Project: sfml_test, Configuration: Release Win32 ------ 1>MSVCRT.lib(crtexew.obj) : error LNK2001: unresolved external symbol _WinMain@16 1>C:\Users\Marcin\Documents\Visual Studio 2010\Projects\SFML\sfml_test\Release\sfml_test.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== |
|
DejaVu |
» 2011-05-29 22:22:27 Jeżeli masz taki błąd to znaczy, że nie dołączyłeś biblioteki SFML_main. |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-05-30 11:43:07 DejaVu dzięki za pomoc pomogło. |
|
« 1 » |