[SFML] Biały prostokąt zamiast obrazka
Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-03 21:09
ison |
» 2011-06-03 14:56:59 @up jest tymczasowy i rzeczywiście ginie, ale przecież vector zawiera jego kopię |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-06-03 15:13:16 Właśnie jak pisałem grę w Allegro to tak robiłem, że dodawałem obiekt tymczasowy do vectora i działało. |
|
malan |
» 2011-06-03 15:28:31 To jest SFML, a nie Allegro. W wersji 2.0 masz już wyraźnie napisane:
sf::Sprite Class Reference
It is important to note that the sf::Sprite instance doesn't copy the image that it uses, it only keeps a reference to it. Thus, a sf::Image must not be destructed while it is used by a sf::Sprite (i.e. never write a function that uses a local sf::Image instance for creating a sprite). |
W wersji 1.6 jest zapewne podobnie. |
|
DejaVu |
» 2011-06-03 15:35:14 |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-06-03 17:37:43 Jest napisane: Pamiętaj, że obraz musi być trzymany w pamięci tak długo jak długo chcemy go wyświetlać. |
ale przecież vector zawiera jego kopię |
|
Elaine |
» 2011-06-03 18:48:05 To, że obraz został skopiowany nie ma w tym przypadku większego znaczenia, ponieważ (skopiowany) Sprite trzyma wskaźnik na stary obraz, który w międzyczasie przestał istnieć. |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-06-03 19:51:43 poprawiona_gra_memory.rar - poprawiony projekt. Teraz widać obrazek. Czy ten kod jest dobry? Czy jeszcze coś poprawić np. zamiast obraz wysyłać przez referencje wysyłać prze wskaźnik? |
|
DejaVu |
» 2011-06-03 21:09:00 To już jest w Twojej kwestii oceniać takie sprawy :)
/edit:
Temat jest rozwiązany, więc go zamykam. Zmieniłem też mu nazwę. |
|
1 « 2 » |