[SFML] Problem z sf::SocketUDP
Ostatnio zmodyfikowano 2011-06-23 13:33
a3780459 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Problem z sf::SocketUDP » 2011-06-23 11:52:08 Program oczekuje na pakiet:
sf::SocketUDP Socket; if( !Socket.Bind( 4567 ) ) { } char Buffer[ 128 ]; std::size_t Received; sf::IPAddress Sender; unsigned short Port; if( Socket.Receive( Buffer, sizeof( Buffer ), Received, Sender, Port ) != sf::Socket::Done ) { }
i w miejscu Socket.Receive... pojawia się mój problem - program oczekuje w nieskończoność. Jak sprawić, by program oczekiwał 1s, a potem np wyświetlił "nie otrzymano pakietu"? |
|
DejaVu |
» 2011-06-23 12:57:11 |
|
a3780459 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-06-23 13:33:07 Tego akurat nie przeczytałem, mój błąd, przepraszam i wielkie dzięki za pomoc... |
|
« 1 » |