Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Czarna "ramka" na obrazie (png)

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-22 13:30
Autor Wiadomość
mar3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML, C++] Czarna "ramka" na obrazie (png)
» 2011-07-21 22:39:13
Wczytuję obraz .png i nie wiem dlaczego tworzą mi się czarne kreski u góry i z lewej strony. Zrobiłem w paint.net bialy prostokat z napisem i tez sfml zrobil te kreski. Jak sobie z tym poradzic?
P-36532
malan
» 2011-07-21 22:44:09
Obrazek? IDE? Kod? System operacyjny? Karta graficzna? Rozmiar buta?
P-36534
mar3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-22 09:40:32
obrazki.zip - obrazki o których wcześniej pisałem
IDE: Microsoft Visual C++ 2010 EE
Sprawdziłem na komputerze i na laptopie wszędzie jest tak samo.

Komputer:
OS: Win 7 Pro x64
Karta Graficzna(niezintegrowana): nVidia GeForce 9500 GT

Laptop:
OS: Win xp Home x32
Karta Graficzna(niezintegrowana): nVidia GeForce Go 7300

Kod:
C/C++
sf::Image play_img;
sf::Sprite play;
if( !play_img.LoadFromFile( "Data/nowa_gra.png" ) )
{
    MessageBox( NULL,( LPCWSTR ) L"Błąd. Brak pliku obrazka!",( LPCWSTR ) L"Brak pliku", MB_ICONERROR | IDOK );
    oknoAplikacji->Close();
    return false;
}
play.SetImage( play_img );
P-36564
Gabes
» 2011-07-22 12:56:07
Mar3 ze strony malana to był sarkazm , zbyt mało danych podałeś
-rozmiar obrazka
-jak go wyświetlasz
-widok obrazka
P-36577
mar3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-22 13:01:47
Obraz o rozmiarach jeden 139x43 px. Wyświetlam go linijką:
oknoAplikacji->Draw( play );
. Obrazek dołączony do archiwum, do którego podałem link we wcześniejszym poście.
P-36578
akwes
» 2011-07-22 13:07:04
A pokaż jeszcze zrzut ekranu z efektem jak to wygląda w oknie programu.

Chociaż... Ja do tej pory się nie uporałem z różnicą zapisu gimp,paint -> PNG a odczytem PNG -> SFML, i na granicach mam lekko inne kolory, przez co GUI się nie do końca składa :P Ale jak ktoś nie wie że ma być inaczej to nie zauważy, dlatego dziwi mnie że tu może być duża różnica.
P-36580
DejaVu
» 2011-07-22 13:17:26
Wyłącz antyaliasing dla wczytanego obrazu - ja też miałem z tym problem :)

/edit:
» SFML 1.6 » ImageSetSmooth
P-36581
mar3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-22 13:30:16
Wyłącz antyaliasing dla wczytanego obrazu - ja też miałem z tym problem :)
Wielkie dzięki pomogło!
P-36582
« 1 »
  Strona 1 z 1