[SFML, C++] Czarna "ramka" na obrazie (png)
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-22 13:30
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Czarna "ramka" na obrazie (png) » 2011-07-21 22:39:13 Wczytuję obraz .png i nie wiem dlaczego tworzą mi się czarne kreski u góry i z lewej strony. Zrobiłem w paint.net bialy prostokat z napisem i tez sfml zrobil te kreski. Jak sobie z tym poradzic? |
|
malan |
» 2011-07-21 22:44:09 Obrazek? IDE? Kod? System operacyjny? Karta graficzna? Rozmiar buta? |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-22 09:40:32 obrazki.zip - obrazki o których wcześniej pisałem IDE: Microsoft Visual C++ 2010 EE Sprawdziłem na komputerze i na laptopie wszędzie jest tak samo. Komputer:OS: Win 7 Pro x64 Karta Graficzna(niezintegrowana): nVidia GeForce 9500 GT Laptop:OS: Win xp Home x32 Karta Graficzna(niezintegrowana): nVidia GeForce Go 7300 Kod: sf::Image play_img; sf::Sprite play; if( !play_img.LoadFromFile( "Data/nowa_gra.png" ) ) { MessageBox( NULL,( LPCWSTR ) L"Błąd. Brak pliku obrazka!",( LPCWSTR ) L"Brak pliku", MB_ICONERROR | IDOK ); oknoAplikacji->Close(); return false; } play.SetImage( play_img ); |
|
Gabes |
» 2011-07-22 12:56:07 Mar3 ze strony malana to był sarkazm , zbyt mało danych podałeś
-rozmiar obrazka
-jak go wyświetlasz
-widok obrazka |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-22 13:01:47 Obraz o rozmiarach jeden 139x43 px. Wyświetlam go linijką: oknoAplikacji->Draw( play ); . Obrazek dołączony do archiwum, do którego podałem link we wcześniejszym poście. |
|
akwes |
» 2011-07-22 13:07:04 A pokaż jeszcze zrzut ekranu z efektem jak to wygląda w oknie programu.
Chociaż... Ja do tej pory się nie uporałem z różnicą zapisu gimp,paint -> PNG a odczytem PNG -> SFML, i na granicach mam lekko inne kolory, przez co GUI się nie do końca składa :P Ale jak ktoś nie wie że ma być inaczej to nie zauważy, dlatego dziwi mnie że tu może być duża różnica. |
|
DejaVu |
» 2011-07-22 13:17:26 Wyłącz antyaliasing dla wczytanego obrazu - ja też miałem z tym problem :)
/edit:
SetSmooth |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-22 13:30:16 Wyłącz antyaliasing dla wczytanego obrazu - ja też miałem z tym problem :) |
Wielkie dzięki pomogło! |
|
« 1 » |