Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

unikatowy argument funkcji

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-25 16:39
Autor Wiadomość
waxx
» 2011-07-25 14:28:23
W sumie to nie wiem jak te twoje move wyglada i jak je wywolujesz. Normalnie to bym napisal funkcje MoveTo(sf::Vector2f target) i pozniej juz obiekt sam w swojej petli by tam sobie podozal na swoj wlasny sposob.
P-36954
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-25 14:29:44
właśnie to nie jest move(1,1) i cały czas o tyle samo tylko co chwile wartości x i y się zmieniają


P.S Mam klasę która przechowuje informacje na temat 61 obiektów i myślałem aby utworzyć drugą która by sterowała tymi 61 obiektami. Dobre wyjście czy nie bardzo ?
P-36955
waxx
» 2011-07-25 14:31:23
Ah no ok, to w sumie moze tak byc. Swoja droga, co to za projekt?
P-36956
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-25 14:32:45
Robię coś ala Warblade
P-36957
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-25 15:11:13
Aha jeszcze jedno czy jeżeli w klasie znajduje się ponad 50 zmiennych to to świadczy o złym programowaniu ;p?
P-36960
akwes
» 2011-07-25 15:13:46
Jeżeli daną klasę charakteryzuje 50 danych, to innej opcji nie ma.

Chyba że jest to za duża ilość przełączników, tekstur, obiekty ciężkie, czy obiekty które są takie same we wszystkich obiektach tej klasy i są zmiennymi automatycznymi a mogłyby być wskaźnikami.
(np. class Przeciwnik, która jest np. 50 razy robiona, nie powinna mieć obiektu z atlasem grafik, tylko wskaźnik do niego)

// rzuć jakiegoś screena do gyr swojej :P
P-36962
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-25 15:17:41
Na razie robię jak by to mogło wyglądać prowizorycznie potem wstawię porządną grafikę jak chesz to moge kawałek nagrać i wrzucić to np na youtuba ;p
P-36965
akwes
» 2011-07-25 16:17:02
Chętnie :)


// Tak czytam co chcesz zrobić i

zmienne statyczne są dla takie same dla wszystkich obiektów klasy.
Więc jak je przesuniesz, to przesuniesz WSZYSTKIE obiekty tej klasy.
P-36992
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona