Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jak oprogramować strzelanie z pistoletu?

Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-27 18:46
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-27 18:02:17
Właśnie to miałem napisać jak usuwać te vectory ;p ? bo szukam i nie widze takiej opcji
P-37335
akwes
» 2011-07-27 18:04:53
Usuwanie z wektora, jeżeli to nie jest ostatni element jest czasochłonne i złe :P
Masz jeszcze do wyboru: listy, kolejki, stosy :P

I zapytam dalej czemu używasz inline?
P-37338
pekfos
» 2011-07-27 18:06:25
deque usuwa szybko z obu końców to najlepsza alternatywa dla wektora jeśli tylko chodzi o pop_front()
P-37340
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-27 18:08:57
A miało być tak pięknie ;p Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to stworzyć nową klasę class Naboj i każdy utworzony obiekt z tej klasy był by kolejnym pociskiem


P.S używam tylko jak testuje, jak działa dobrze to przenosze do cpp :)


@akwes napisz mi jeszcze jak możesz jak się usuwa od końca bo może dam rade zrobić najwyżej bym pocisk który został jako pierwszy wystrzelony przenosił na ostatnie miejsce tablicy gdy zostanie wystrzelony następny pocisk. Nie jest to czasem pop_back?
P-37342
akwes
» 2011-07-27 18:20:45
P-37352
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-07-27 18:31:30
A da się zrobić tak:

Mam dwa elementy tab[0] i tab[1] i jeżeli usunę tab[0] to tab[1] wskakuje na miejsce tab[0] ?
Pytam się bo czytam własnie o iteratorze.
P-37359
pekfos
» 2011-07-27 18:36:45
tak
C/C++
std::deque < naboj > mag;
//..

if( strzal ) {
    if( !mag.empty() ) {
        mag.front().pruj_do_przodu();
        mag.pop_front();
    }
}
deque::front() czyli obiekt o indeksie 0;
deque::pop_front() usuwa obiekt o indeksie 0, obiekt 1 staje się nowym 0.
deque::empty() jesli true, to masz pusty magazynek :P
P-37361
DejaVu
» 2011-07-27 18:37:55
P-37362
1 2 « 3 » 4
Poprzednia strona Strona 3 z 4 Następna strona