Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Nakładanie się dźwięków

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-06 11:56
Autor Wiadomość
waxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML, C++] Nakładanie się dźwięków
» 2011-08-01 23:38:38
Witam.
Pierwszy raz mam problem z SFMLem, otoz do jednego efektu czaru potrzebuje aby jeden dzwiek odtwarzal sie co pare sekund (trwa kilkanascie) i jakby te odtwarzania sie nakladaly... Chyba wiecie o co mi chodzi, jakbysmy odpalali dzwiek w roznych playerach. Problem sie pojawia gdyz nie moge do tego dojsc.. Majac jeden soundbuffer i sf::sound dzwiek odtwarza sie drugi raz od nowa zamiast sie nalozyc. A robienie nowych soundbufferow/sound tak w locie trwa za dlugo. Coz moge zroibc?
P-37875
DejaVu
» 2011-08-01 23:54:15
A nie możesz mieć kilku soundbufferów i wpychać dźwięki tam gdzie jest 'wolne'?
P-37878
waxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-06 11:56:50
Ah, moze ktos byl zainteresowany co zrobilem. Probowalem co proponujesz ale jakos za duzo bawienia sie z tym bylo to po prostu skrecilem dzwiek skilla takiego powtarzajacego sie w Audacity na kilku kanalach i tyle.
P-38239
« 1 »
  Strona 1 z 1