[SFML, C++] Nakładanie się dźwięków
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-06 11:56
waxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Nakładanie się dźwięków » 2011-08-01 23:38:38 Witam. Pierwszy raz mam problem z SFMLem, otoz do jednego efektu czaru potrzebuje aby jeden dzwiek odtwarzal sie co pare sekund (trwa kilkanascie) i jakby te odtwarzania sie nakladaly... Chyba wiecie o co mi chodzi, jakbysmy odpalali dzwiek w roznych playerach. Problem sie pojawia gdyz nie moge do tego dojsc.. Majac jeden soundbuffer i sf::sound dzwiek odtwarza sie drugi raz od nowa zamiast sie nalozyc. A robienie nowych soundbufferow/sound tak w locie trwa za dlugo. Coz moge zroibc? |
|
DejaVu |
» 2011-08-01 23:54:15 A nie możesz mieć kilku soundbufferów i wpychać dźwięki tam gdzie jest 'wolne'? |
|
waxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-06 11:56:50 Ah, moze ktos byl zainteresowany co zrobilem. Probowalem co proponujesz ale jakos za duzo bawienia sie z tym bylo to po prostu skrecilem dzwiek skilla takiego powtarzajacego sie w Audacity na kilku kanalach i tyle. |
|
« 1 » |