[SFML, C++] Wczytywanie i zapisywanie plików
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-04 14:47
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 15:00:25 niedawno instalowałem Microsoft Visual C++ 2010 Redistributable Package (x64) więc to chyba jest dobry |
|
malan |
» 2011-08-03 15:08:52 Properties / C/C++ / Code Generation / Runtime Library - podczas kompilacji SFML jaki miałeś ustawiony? |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 15:15:32 Multi-threaded Debug DLL (/MDd) |
|
malan |
» 2011-08-03 15:24:09 Kompilując ten kod jakie masz ustawienia? |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 15:27:34 Dokładnie o jakie ustawienia chodzi? |
|
malan |
» 2011-08-03 15:28:13 Properties / C/C++ / Code Generation / Runtime Library |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 15:30:41 mam ustawione
Runtime Library | Multi-threaded Debug DLL (/MDd) |
|
DejaVu |
» 2011-08-03 16:04:37 Biblioteki SFML masz 32-bitowe, a nie 64-bitowe. Jak chcesz mieć 64-bitowe biblioteki to musisz sobie je skompilować ze źródeł. |
|
1 2 « 3 » 4 |