Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Wczytywanie i zapisywanie plików

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-04 14:47
Autor Wiadomość
akwes
» 2011-08-03 16:09:37
A to jest różnica? Ja mam Visuala 64bit, ale on wcale nie kompiluje aplikacji do 64bit, bo tego w darmowej wersji nie ma, jedynie sam jest napisany pod 64bit żeby lepiej chodził na systemie 64bit? Chyba że autor mówił o kompilacji?
P-38070
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-03 18:25:47
Tylko aby używać SFML-a w visualu 2010 trzeba sobie skompilować biblioteki ze źródeł, więc napewno mam 64-bitową bibliotekę.
P-38090
akwes
» 2011-08-03 18:55:26
Ale po co biblioteki 64bit, skoro aplikacja, którą tworzysz ma 32bit?

Masz Express czy płatną wersję MS Visual ?

Bo z tego co widzę na Wikipedii to MSV  Express nie pozwala na tworzenie aplikacji 64bit! O czym pisałem wcześniej.


Tworzenie programów dla platform 64 bitowych - NIE
P-38095
DejaVu
» 2011-08-03 19:15:02
Spróbuj ściągnąć paczkę SFML-a ze źródłami ze strony SFML-a, skompiluj ją i sprawdź czy na niej działa Ci wszystko jak trzeba.
P-38096
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-03 19:52:05
A gdzie są te pliki źródłowe w folderze src, w build?
P-38098
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-04 14:47:53
Wszystko rozwiązałem metodą prób i błędów, dodanie odpowiednich bibliotek do każdego z trybów debug i release pomogło, oraz wczytuje już normalnie plik obrazu. Dzięki za udzieloną mi pomoc.
P-38135
1 2 3 « 4 »
Poprzednia strona Strona 4 z 4