[SFML, C++] Wczytywanie i zapisywanie plików
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-04 14:47
akwes |
» 2011-08-03 16:09:37 A to jest różnica? Ja mam Visuala 64bit, ale on wcale nie kompiluje aplikacji do 64bit, bo tego w darmowej wersji nie ma, jedynie sam jest napisany pod 64bit żeby lepiej chodził na systemie 64bit? Chyba że autor mówił o kompilacji? |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 18:25:47 Tylko aby używać SFML-a w visualu 2010 trzeba sobie skompilować biblioteki ze źródeł, więc napewno mam 64-bitową bibliotekę. |
|
akwes |
» 2011-08-03 18:55:26 Ale po co biblioteki 64bit, skoro aplikacja, którą tworzysz ma 32bit? Masz Express czy płatną wersję MS Visual ? Bo z tego co widzę na Wikipedii to MSV Express nie pozwala na tworzenie aplikacji 64bit! O czym pisałem wcześniej. Tworzenie programów dla platform 64 bitowych - NIE
|
|
|
DejaVu |
» 2011-08-03 19:15:02 Spróbuj ściągnąć paczkę SFML-a ze źródłami ze strony SFML-a, skompiluj ją i sprawdź czy na niej działa Ci wszystko jak trzeba. |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-03 19:52:05 A gdzie są te pliki źródłowe w folderze src, w build? |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-04 14:47:53 Wszystko rozwiązałem metodą prób i błędów, dodanie odpowiednich bibliotek do każdego z trybów debug i release pomogło, oraz wczytuje już normalnie plik obrazu. Dzięki za udzieloną mi pomoc. |
|
1 2 3 « 4 » |