[Allegro, C++] Znikanie bitmapy po kliknięciu przycisku myszki
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-03 13:01
Loodwin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Znikanie bitmapy po kliknięciu przycisku myszki » 2011-08-03 12:10:45 Witam! Jakiego ifa wstawić, aby ludek znikał po ponownym kliknięciu przycisku 4? if( mb == 4 && tak_2 == 0 ) { masked_blit( ludek, bufor, 0, 0, mx, my, ludek->w, ludek->h ); mxl = mx; myl = my; tak_2 = 1; };
if( tak_2 >= 1 ) { masked_blit( ludek, bufor, 0, 0, mxl, myl, ludek->w, ludek->h ); };
To jest część kodu. Jeżeli potrzebny jest cały to piszcie. |
|
pekfos |
» 2011-08-03 12:12:45 zliczanie kliknięć jeśli chodzi o ilość lub timer jeśli chodzi o double-click. sprecyzuj bo jest wiele rozwiązań na różne okazje a ty podałeś ogólny problem. |
|
Loodwin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
No tak... » 2011-08-03 12:15:47 No tak. Czyli ja chciałbym, aby po naciśnięciu przycisku 4 pojawiał się ludek w miejscu, gdzie była myszka podczas kliknięcia (to już mam), i po powtórnym naciśnięciu przycisku 4 znikał ludek (tego nie mam). |
|
pekfos |
» 2011-08-03 12:24:16 ahh... i znowu za ogólnie! ludek ma znikać po powtórnym kliknięciu gdziekolwiek czy po kliknięciu na niego. Jak ty chcesz programować jak nie możesz sprecyzować co dokładnie chcesz osiągnąć? |
|
Loodwin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Aha... » 2011-08-03 12:25:02 Aha. Ludek ma zniknąć po kliknięciu gdziekolwiek.
P.S. I wiem co chcę zrobić. Tylko nie mogę tego ubrać w słowa. |
|
pekfos |
» 2011-08-03 12:26:44 if( ludek_istinieje && mb == 4 ) { wywal_ludka(); } else if( mb == 4 ) { postaw_ludka( mx, my ); } |
|
Loodwin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
A funkcja... » 2011-08-03 12:30:14 A funkcja wywal_ludka(); jak ma wyglądać? |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-03 12:43:19 My za Ciebie gry nie napiszemy. Pomyśl i sam zinterpretuj kod podany przez @pekfosa ... |
|
« 1 » 2 |