Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Znikanie bitmapy po kliknięciu przycisku myszki

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-03 13:01
Autor Wiadomość
Loodwin
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Znikanie bitmapy po kliknięciu przycisku myszki
» 2011-08-03 12:10:45
Witam!
Jakiego ifa wstawić, aby ludek znikał po ponownym kliknięciu przycisku 4?
C/C++
if( mb == 4 && tak_2 == 0 )
{
    masked_blit( ludek, bufor, 0, 0, mx, my, ludek->w, ludek->h );
    mxl = mx;
    myl = my;
    tak_2 = 1;
};

if( tak_2 >= 1 )
{
    masked_blit( ludek, bufor, 0, 0, mxl, myl, ludek->w, ludek->h );
   
};

To jest część kodu. Jeżeli potrzebny jest cały to piszcie.
P-38009
pekfos
» 2011-08-03 12:12:45
zliczanie kliknięć jeśli chodzi o ilość lub timer jeśli chodzi o double-click. sprecyzuj bo jest wiele rozwiązań na różne okazje a ty podałeś ogólny problem.
P-38011
Loodwin
Temat założony przez niniejszego użytkownika
No tak...
» 2011-08-03 12:15:47
No tak. Czyli ja chciałbym, aby po naciśnięciu przycisku 4 pojawiał się ludek w miejscu, gdzie była myszka podczas kliknięcia (to już mam), i po powtórnym naciśnięciu przycisku 4 znikał ludek (tego nie mam).
P-38013
pekfos
» 2011-08-03 12:24:16
ahh... i znowu za ogólnie! ludek ma znikać po powtórnym kliknięciu gdziekolwiek czy po kliknięciu na niego. Jak ty chcesz programować jak nie możesz sprecyzować co dokładnie chcesz osiągnąć?
P-38016
Loodwin
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Aha...
» 2011-08-03 12:25:02
Aha. Ludek ma zniknąć po kliknięciu gdziekolwiek.

P.S. I wiem co chcę zrobić. Tylko nie mogę tego ubrać w słowa.
P-38017
pekfos
» 2011-08-03 12:26:44
C/C++
if( ludek_istinieje && mb == 4 ) {
    wywal_ludka();
}
else if( mb == 4 ) {
    postaw_ludka( mx, my );
}
P-38018
Loodwin
Temat założony przez niniejszego użytkownika
A funkcja...
» 2011-08-03 12:30:14
A funkcja wywal_ludka(); jak ma wyglądać?
P-38019
SeaMonster131
» 2011-08-03 12:43:19
My za Ciebie gry nie napiszemy. Pomyśl i sam zinterpretuj kod podany przez @pekfosa ...
P-38020
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona