[SFML, C++] Segmentation fault podczas odbierania zdarzeń okna
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-06 22:30
imralav Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-06 16:39:06 Co sam uważam, że może być błędem to moje tworzenie dwuwymiarowej tablicy obiektów klasy CPole w konstruktorze i potem zawartość destruktora. Czy ktoś mógłby sprawdzić, czy na pewno zrobione jest to właściwie? |
|
m4tx |
» 2011-08-06 16:53:57 Ale ty masz ustawiac breakpointa linijka po linijce i zobaczyc na czym sie wywali dokladnie. Tak sie debuguje. |
Ale... Po co sobie utrudniać życie? Debugger wyświetla, w której linijce się program wykrzacza... |
|
imralav Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-06 18:38:25 To strasznie dziwne - skasowałem tę część o przydzielaniu pamięci pętlą for w konstruktorze klasy CPlansza i przepisałem DOKŁADNIE tak jak było i teraz normalnie działa..nie rozumiem co się stało. |
|
imralav Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-06 21:16:25 Znów jest podobny problem. Gdy uruchomię projekt aplikacji i skompiluję go, aplikacja normalnie się uruchamia, działa tak jak powinna do momentu jej zamknięcia. Gdy zamykam gaśnie okno tak jak powinno, ale zacina się konsola i dostaję ten windowsowy błąd. Jakby nie patrzeć, błąd ten jest niepożądany i chciałbym się go pozbyć. Debugger nic nie pokazuje! Czasem tylko nie mogę ponownie tego skompilować, pisze, że nie ma dostępu do pliku .exe kompilowanej aplikacji. |
|
imralav Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-06 22:30:37 Nie wiem czemu, błąd po prostu zniknął.. Zamykam. |
|
1 « 2 » |