[SFML, C++] Grawitacja
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-08 17:21
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML, C++] Grawitacja » 2011-08-07 19:05:37 W jaki sposób zrobić grawitację? Wiem, że trzeba do obiektu przypisać wektor grawitacji skierowany w dół, lecz mam problem z napisaniem tego. |
|
DejaVu |
» 2011-08-07 19:08:20 To nie jest kwestia SFML-a tylko ogólnie pojętej algorytmiki. Poczytaj tematy Allegro + grawitacja. |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-07 19:55:18 Po przeczytaniu wielu tematów stwierdzam, że dalej nie wiem jak można chociaż zacząć to robić. Nie miałem nigdy styczności z Allegro. |
|
mati1qazxsw2 |
» 2011-08-07 20:13:33 Rób to na zasadzie pobierania pixeli... |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-07 20:22:24 Czyli co dokładnie mogę robić? |
|
DejaVu |
» 2011-08-07 21:13:29 A umiesz przesuwać jakiś obiekt na ekranie? |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-07 21:25:46 Pewnie, metodą Move() |
|
akwes |
» 2011-08-07 21:32:12 To teraz te ruchome (podatne na grawitacje) przesuwaj w dół.
A jak bardzo chcesz to wszystko licz ze wzoru na przyspieszenie grawitacyjne i każdemu przedmiotowi nadaj wagę i prędkość początkową. (wagę dodaje się tylko jeśli są dodane opory powietrza).
Jednak ja proponuje po prostu przesuwanie co klatkę o kilka pikseli w dół na sztywno :P |
|
« 1 » 2 3 4 |