Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[WinAPI] Ładowanie bitmapy z zasobów...

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-10 14:31
Autor Wiadomość
Mrowqa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[WinAPI] Ładowanie bitmapy z zasobów...
» 2011-08-09 18:13:39
Witam!

Mam problem - chcę załadować bitmapę z zasobów jako przeźroczystą i ustawić w menu...
menu[ 0 ] =( HBITMAP ) LoadImage( GetModuleHandle( NULL ), MAKEINTRESOURCE( IDB_NEW_CONF ), IMAGE_BITMAP, /*16, 16*/ 0, 0, LR_LOADTRANSPARENT );
Ładuje tak i później ustawiam ją w menu. Problem jest taki, że wg MSDN tak załadowany obraz powinien być przeźroczysty, tzn kolor pierwszego piksela powinien być zamieniony na kolor paska menu (i każde kolejne o kolorze pierwszego...). Nie działa! Obraz nie jest zmieniany!
Korzystam z VC++ 2010.
W czym jest problem? Chciałem dodać sobie ikonki do menu...


Pozdrawiam,
Mrowqa
P-38583
malan
» 2011-08-09 23:13:49
Do not use this option if you are loading a bitmap with a color depth greater than 8bpp.
?
P-38623
Mrowqa
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-10 14:31:36
Czytałem to. Problem w tym, że głębia wynosi właśnie 8, czyli nie przekracza.

/edit:
Problem leżał w bitmapie. Moja nie miała palety kolorów.
P-38677
« 1 »
  Strona 1 z 1