Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL, C++] Błąd: "unresolved external symbol _auxDIBImageLoadA@4 (...)"

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-10 11:25
Autor Wiadomość
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL, C++] Błąd: "unresolved external symbol _auxDIBImageLoadA@4 (...)"
» 2011-08-09 18:15:24
Witam, znalazłem taki oto tutorial:
http://nehe.gamedev.net/tutorial/texture_mapping/12038/

Kiedy już cały kod źródłowy chcę skompilować na test, to wyskakuję mi dziwny błąd:
Error 2 error LNK2001: unresolved external symbol _auxDIBImageLoadA@4 c:\Users\Aron\documents\visual studio 2010\Projects\Open GL nehe\Open GL nehe\a.obj Open GL nehe

Moim zdaniem brakuję jakiegoś lib'ka, ale jak jest naprawdę to mi ciężko powiedzieć. Może mi ktoś pomóc ?
P-38584
pekfos
» 2011-08-09 18:27:30
Nie zapłaciłeś rachunku za google i odcieli ci? wpisz w google _auxDIBImageLoadA@4 i jest pełno wyników.
P-38585
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-09 19:25:05
W twojej wypowiedzi widzę ukryty sarkazm, ale szczerze mówiąc rozbawiła mnie :)
P-38593
malan
» 2011-08-09 23:17:01
@yoogi: Rozumiem, że znalazłeś rozwiązanie? :)
P-38624
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-10 09:49:33
Oczywiście :)
P-38627
SeaMonster131
» 2011-08-10 10:02:37
To napisz rozwiązanie i zamknij temat :)

PS. taki offtop, @yoogi: Ja chyba też lizne troche tego OGL'a ;) Trudniejszy jest od DX czy wręcz przeciwnie? ;)
P-38629
yoogi
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-10 10:24:37
Zapomniałem zlinkować lib'ka. Nie wiem jaki jest DX ale Open GL moim zdaniem jest lepszy :)
P-38631
Dark
» 2011-08-10 11:06:49
OpenGL jest szybszy niż DirectX :)
P-38645
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona