[OpenGL, C++] Błąd: "unresolved external symbol _auxDIBImageLoadA@4 (...)"
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-10 11:25
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL, C++] Błąd: "unresolved external symbol _auxDIBImageLoadA@4 (...)" » 2011-08-09 18:15:24 Witam, znalazłem taki oto tutorial: http://nehe.gamedev.net/tutorial/texture_mapping/12038/Kiedy już cały kod źródłowy chcę skompilować na test, to wyskakuję mi dziwny błąd: Error 2 error LNK2001: unresolved external symbol _auxDIBImageLoadA@4 c:\Users\Aron\documents\visual studio 2010\Projects\Open GL nehe\Open GL nehe\a.obj Open GL nehe
Moim zdaniem brakuję jakiegoś lib'ka, ale jak jest naprawdę to mi ciężko powiedzieć. Może mi ktoś pomóc ? |
|
pekfos |
» 2011-08-09 18:27:30 Nie zapłaciłeś rachunku za google i odcieli ci? wpisz w google _auxDIBImageLoadA@4 i jest pełno wyników. |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-09 19:25:05 W twojej wypowiedzi widzę ukryty sarkazm, ale szczerze mówiąc rozbawiła mnie :) |
|
malan |
» 2011-08-09 23:17:01 @yoogi: Rozumiem, że znalazłeś rozwiązanie? :) |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-10 09:49:33 Oczywiście :) |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-10 10:02:37 To napisz rozwiązanie i zamknij temat :)
PS. taki offtop, @yoogi: Ja chyba też lizne troche tego OGL'a ;) Trudniejszy jest od DX czy wręcz przeciwnie? ;) |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-10 10:24:37 Zapomniałem zlinkować lib'ka. Nie wiem jaki jest DX ale Open GL moim zdaniem jest lepszy :) |
|
Dark |
» 2011-08-10 11:06:49 OpenGL jest szybszy niż DirectX :) |
|
« 1 » 2 |