RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SDL w Visual program dobrze działa, ale jak uruchamiam to już nie....(lekcja 8) » 2011-08-11 09:38:52 Lekcja 8. Kiedy kompiluję i debuguję, wszystko ok działa, wypozycjonowałem sobie przycisk wyjście, w prawym dolnym rogu ekranu, no i kursor sobie zrobiłem w formacie png, żeby nie miał czarnego tła... Wszystko ok, tyle że jak uruchamiam program z poziomu Visual C++, wszystko działa, ale jak wchodzę w moje dokumenty----debug *.exe, to uruchamia się, wszystko działa, tzn, przyciskiem wyjście wyłączam go po omacku, ale nie widać ani kursora ani przycisku :F |
|
m4tx |
» 2011-08-11 09:55:46 Wrzuć obrazki do katalogu z exekiem. Wygląda na to, że program po prostu ich nie znajduje. |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-11 10:02:18 O F. nie pomyślałem :p Dzięki... AAA, masz jeszcze pomysł na tło programu?? Zrobiłem coś takiego, okno tworzy się o rozmiarze 800x600px, więc otwieram PS, wstawiłem sobie jakiś gradient na obrazek o wymiarach 800x600, zdefiniowałem wszystko co trzeba określiłem rozmiar obrazka o nazwie tlo.png, i określiłem jego pozycję na x = 400px i y = 300px, żeby był na środku, ale jak kompiluję, nie wykrywa żadnego błędu, czyli wszystko dobrze, no ale jednak ten błąd logiczny jest, bo tło dalej jest czarne ;(, nie wyświetla mi tego obrazka... |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-11 10:05:32 ..Jeżeli tło jest takiej samej wielkości co okno, to powinno raczej być na pozycji 0,0? |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-11 10:13:10 też próbowałem, i dalej to samo, dlatego piszę tutaj -.- |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-11 10:15:12 Czyli albo to co powiedział Ci @m4tx, że program nie znajduje tych obrazków albo masz coś źle w kodzie :) |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-11 10:18:00 Dobra, pokażę wam kod, może coś znajdziecie... SDL używam od wczoraj więc :D http://wklej.org/id/575107/ |
|
programista12 |
» 2011-08-11 11:58:09 Tło jest czarne, bo nie wyświetlasz obrazka tła. Daj przed SDL_Flip() SDL_BlitSurface( tlo, & tloDane, ekran, & tloCel ); Edit: Sorki. Musisz dać tą linijkę pod SDL_ShowCursor( SDL_DISABLE ), bo inaczej tło będzie na pierwszym planie i będzie zasłaniać inne obrazki. |
|
« 1 » 2 3 |