Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML Zatrzymanie, chodzenie po mapie...

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-12 19:18
Autor Wiadomość
RoinarN
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML Zatrzymanie, chodzenie po mapie...
» 2011-08-12 17:57:27
Bry.
Jako że SFML w miarę fajnie mi idzie, w planach mam napisanie gry...
Wpadłem już jakiś czas temu jak jeszcze kodziłem w cmd, no ale sfml jest to teraz chcę się wziąć za to...
Mógłby mi ktoś napisać, jak to wszystko się odbywa??
Np. Załóżmy że chciałbym napisać tetrisa, i jak to zrobić, że klocek zatrzyma się na podłodze planszy, lub na innym klocku?
Lub, tworzymy jakąś grę, platformówkę, i mamy mapę, jak zmusić postać, aby chodziła tylko po konturach mapy??
Dzięki za odp :}
P-38985
malan
» 2011-08-12 18:17:13
Bry.
 - do konia mówisz? ;p

Np. Załóżmy że chciałbym napisać tetrisa, i jak to zrobić, że klocek zatrzyma się na podłodze planszy, lub na innym klocku?
Kolizje.

Lub, tworzymy jakąś grę, platformówkę, i mamy mapę, jak zmusić postać, aby chodziła tylko po konturach mapy??
Konturach? Masz na myśli żeby postać nie wyszła poza mapę?
P-38987
SeaMonster131
» 2011-08-12 18:17:51
Szukaj tematów pod nazwą "Mapa kafelkowa" bądź "Allegro mapa kafelkowa"..obojętnie :)
P-38988
pekfos
» 2011-08-12 18:30:08
lub mapa prostokątna(lub izometryczna ale głównie prostokątna :P)
P-38991
RoinarN
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-12 19:18:41
Dzięki za sugestie...
Aktualnie czytam sobie stronkę easycoder'a ;p
P-38992
« 1 »
  Strona 1 z 1