SFML Zatrzymanie, chodzenie po mapie...
Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-12 19:18
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML Zatrzymanie, chodzenie po mapie... » 2011-08-12 17:57:27 Bry. Jako że SFML w miarę fajnie mi idzie, w planach mam napisanie gry... Wpadłem już jakiś czas temu jak jeszcze kodziłem w cmd, no ale sfml jest to teraz chcę się wziąć za to... Mógłby mi ktoś napisać, jak to wszystko się odbywa?? Np. Załóżmy że chciałbym napisać tetrisa, i jak to zrobić, że klocek zatrzyma się na podłodze planszy, lub na innym klocku? Lub, tworzymy jakąś grę, platformówkę, i mamy mapę, jak zmusić postać, aby chodziła tylko po konturach mapy?? Dzięki za odp :} |
|
malan |
» 2011-08-12 18:17:13 - do konia mówisz? ;p Np. Załóżmy że chciałbym napisać tetrisa, i jak to zrobić, że klocek zatrzyma się na podłodze planszy, lub na innym klocku? |
Kolizje. Lub, tworzymy jakąś grę, platformówkę, i mamy mapę, jak zmusić postać, aby chodziła tylko po konturach mapy?? |
Konturach? Masz na myśli żeby postać nie wyszła poza mapę? |
|
SeaMonster131 |
» 2011-08-12 18:17:51 Szukaj tematów pod nazwą "Mapa kafelkowa" bądź "Allegro mapa kafelkowa"..obojętnie :) |
|
pekfos |
» 2011-08-12 18:30:08 lub mapa prostokątna(lub izometryczna ale głównie prostokątna :P) |
|
RoinarN Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-12 19:18:41 Dzięki za sugestie... Aktualnie czytam sobie stronkę easycoder'a ;p |
|
« 1 » |