Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++]Mapa kafelkowa a tablica

Ostatnio zmodyfikowano 2011-08-12 22:15
Autor Wiadomość
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML, C++]Mapa kafelkowa a tablica
» 2011-08-12 20:54:22
Witam, mam problem ponieważ szukałem i nigdzie o tym nie jest napisane, mam tablice jednowymiarową lecz niewiem jak tutaj zamienić liczby na sprite'y z podłożem, proszę więc o pomoc. Przeglądałem wiele tematów związanych z tym w allegro, lecz nie uczyłem się allegro i nie mogę tego przełożyć na SFML'a, więc proszę NIE podsyłać mi linków, czy pisać abym poszukał tematów z allegro o tym.

Mając taką tablicę jak zrobić z niej podłoże?:
C/C++
short int ground[ 30 ];
for( int i = 0; i < 30; i++ )
     ground[ i ] = 1;

P-38997
malan
» 2011-08-12 21:10:00
C/C++
struct Position
{
    int x;
    int y;
};

int main()
{
    std::vector < Position > positions;
    //...
}
P-38998
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-12 21:17:49
Jak je później mogę wyświetlać na ekranie, można jakiś przykład?
P-38999
SeaMonster131
» 2011-08-12 22:15:35
C/C++
int map[ 10 ][ 20 ] = {...};

map[ 0 ][ 0 ] = 1;
map[ 0 ][ 2 ] = 2;

for( int y = 0; y < 10; y++ )
{
   
    for( int x = 0; x < 20; x++ )
    {
        if( map[ y ][ x ] == 1 )
             wyswietl_trawe( x * szerokosc_kafelka, y * dlugosc_kafelka );
       
        if( map[ y ][ x ] == 2 )
             wyswietl_kamien( x * szerokosc_kafelka, y * dlugosc_kafelka );
       
    }
   
}
To jest akurat dla tablicy 2-wymiarowej, ale dla 1-wymiarowej bd podobnie :) Tak moim zdaniem jest chyba najłatwiej ;p
P-39010
« 1 »
  Strona 1 z 1