Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Unity 3d

Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-01 00:58
Autor Wiadomość
akwes
» 2011-08-31 23:52:14
np. polski Dead Island jest na ChromeEngine, wszystko w C++ :P
P-40364
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-09-01 00:51:58
Jakoś nie wyobrażam sobie żeby zrobić np coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=nQpOgAA21oE&feature=related przy użyciu tylko i wyłącznie kompilatora ;p

A nawet jeżeli by się dało to wydaje mi się że zajęło by to 5x więcej czasu


P.S nie kwestionuje tego co piszecie na pewno macie dużo większe doświadczenie, ale pytałem się kilku znajomych którzy są po politechnice i pracują w firmie która zajmuje się tworzeniem gier właśnie w unity 3d.
P-40366
lynx
» 2011-09-01 00:53:44
Te silniki i edytory wyswig też trzeba było w czymś napisać. :)
P-40367
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-09-01 00:55:35
No tak ale po co mam tracić czas na pisanie silnika jak mam go na wyciągnięcie ręki, to tak samo jak bym miał napisać swój własny kompilator ;p
P-40368
akwes
» 2011-09-01 00:58:54
Wiesz, zwykle firma ma pokój z programistami silnika i pokój z programistami gry. Jak coś programistom gier nie pasuje, to idą do pokoju obok i zamawiają funkcję/opcję, a nie męczą się z silnikiem. Fajnie tak jest, zero problemów z licencją, błędy wiadomo czy są z winy silnika czy gry. Programista silnika nie musi umieć pisać gier i odwrotnie (ale przecież może :P).

Stworzenie silnika i jego utrzymanie jest drogie, czasochłonne i wymaga całego zespołu (pokoju xD). Dlatego mniejsze studia nie mogą sobie na to pozwolić więc idą na pewne ustępstwa i czerpią garściami z gotowych rozwiązań.

Własny silnik to koszta ale też wygoda i prestiż :D

A tak apropos gierki, którą pokazałeś.

"FreeSpace 2 was released in October 2000 and was considered one of the best space sims with a rating of 9.4 on gamespot.com. You can still buy the game from a legitimate download site gog.com for $5.99 but commercially it wasn't a success and the company Volition Inc was acquired by THQ.

The source code (in C) was released in 2002 and the individual programmers who were enhancing the original code soon organized themselves into the FreeSpace Source Code Project and kept on working. Judging by the forum activity, it's still going strong."

FreeSpace i FreeSpace 2 to był genialne gry w które grałem za młodu :D Często do nich wracam. Zobacz sobie na YT jak wygląda ta gierka napisana w C.
P-40369
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2