Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Dźwięk

Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-22 15:08
Autor Wiadomość
dominikowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Dźwięk
» 2011-08-20 15:39:43
Jest jakaś funkcja do odtwarzania dźwięku? Nie mogę tego nigdzie znaleźć
P-39541
malan
» 2011-08-20 15:43:36
P-39542
dominikowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-20 15:56:07
Mógłbyś mi podać przykładowy kod jak tego użyć?
P-39543
malan
» 2011-08-20 16:05:40
P-39544
dominikowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-20 16:20:12
Dzięki działa, ale tylko raz. Zrobiłem tak, że jak naciskasz spację to odtwarza dźwięk. Czemu nie odtwarza się jak nacisne np. drugi raz?
P-39545
m4tx
» 2011-08-20 16:22:20
Pokaż kod.
P-39546
dominikowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-08-20 16:23:28
Dorób dwa obiekty w paincie i dźwięk

C/C++
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <SFML/Audio.hpp>

int main()
{
    sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 1440, 900, 32 ), "Biwakowanie", sf::Style::Fullscreen );
   
    sf::Music dzik;
    if( !dzik.OpenFromFile( "Muzyka/dzik1.wav" ) )
         return EXIT_FAILURE;
   
   
    //wczytywanie obrazkow
   
    sf::Image wtlo;
    wtlo.LoadFromFile( "Obiekty/tlo.bmp" );
   
    sf::Sprite tlo;
    tlo.SetImage( wtlo );
    tlo.SetPosition( - 1, - 1 );
    tlo.SetScale( 2, 2 );
   
    sf::Image wmilena;
    wmilena.LoadFromFile( "Obiekty/milenal.bmp" );
   
    sf::Sprite milena;
    milena.SetImage( wmilena );
    milena.SetPosition( 400, 300 );
    milena.SetScale( 1, 1 );
   
    //wczytywanie obrazkow
    while( oknoAplikacji.IsOpened() )
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed )
                 oknoAplikacji.Close();
           
            if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::F1 )
            {
                sf::Image zrzutEkranu = oknoAplikacji.Capture();
                zrzutEkranu.SaveToFile( "Zrzut ekranu/Zrzyt ekranu.bmp" );
            }
            if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape ) oknoAplikacji.Close();
           
            ;
           
        }
       
        const sf::Input & sterowanie = oknoAplikacji.GetInput();
        if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Left ) )
             milena.Move( - 0.2, 0 );
       
        if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Right ) )
             milena.Move( + 0.2, 0 );
       
        if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Up ) )
             milena.Move( 0, - 0.2 );
       
        if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Down ) )
             milena.Move( 0, + 0.2 );
       
        if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Space ) dzik.Play();
       
        oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 0, 130, 66 ) );
        oknoAplikacji.Draw( tlo );
        oknoAplikacji.Draw( milena );
        oknoAplikacji.Display();
    }
    return 0;
}
P-39548
m4tx
» 2011-08-20 16:28:20
if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Space ) dzik.Play();

Przenieś to do pętli
while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) )
.
P-39549
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona