[SFML] Dźwięk
Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-22 15:08
dominikowy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Dźwięk » 2011-08-20 15:39:43 Jest jakaś funkcja do odtwarzania dźwięku? Nie mogę tego nigdzie znaleźć |
|
malan |
» 2011-08-20 15:43:36 |
|
dominikowy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 15:56:07 Mógłbyś mi podać przykładowy kod jak tego użyć? |
|
malan |
» 2011-08-20 16:05:40 |
|
dominikowy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 16:20:12 Dzięki działa, ale tylko raz. Zrobiłem tak, że jak naciskasz spację to odtwarza dźwięk. Czemu nie odtwarza się jak nacisne np. drugi raz? |
|
m4tx |
» 2011-08-20 16:22:20 Pokaż kod. |
|
dominikowy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-08-20 16:23:28 Dorób dwa obiekty w paincie i dźwięk
#include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Audio.hpp>
int main() { sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 1440, 900, 32 ), "Biwakowanie", sf::Style::Fullscreen ); sf::Music dzik; if( !dzik.OpenFromFile( "Muzyka/dzik1.wav" ) ) return EXIT_FAILURE; sf::Image wtlo; wtlo.LoadFromFile( "Obiekty/tlo.bmp" ); sf::Sprite tlo; tlo.SetImage( wtlo ); tlo.SetPosition( - 1, - 1 ); tlo.SetScale( 2, 2 ); sf::Image wmilena; wmilena.LoadFromFile( "Obiekty/milenal.bmp" ); sf::Sprite milena; milena.SetImage( wmilena ); milena.SetPosition( 400, 300 ); milena.SetScale( 1, 1 ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { sf::Event zdarzenie; while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ) { if( zdarzenie.Type == sf::Event::Closed ) oknoAplikacji.Close(); if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::F1 ) { sf::Image zrzutEkranu = oknoAplikacji.Capture(); zrzutEkranu.SaveToFile( "Zrzut ekranu/Zrzyt ekranu.bmp" ); } if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Escape ) oknoAplikacji.Close(); ; } const sf::Input & sterowanie = oknoAplikacji.GetInput(); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Left ) ) milena.Move( - 0.2, 0 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Right ) ) milena.Move( + 0.2, 0 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Up ) ) milena.Move( 0, - 0.2 ); if( sterowanie.IsKeyDown( sf::Key::Down ) ) milena.Move( 0, + 0.2 ); if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Space ) dzik.Play(); oknoAplikacji.Clear( sf::Color( 0, 130, 66 ) ); oknoAplikacji.Draw( tlo ); oknoAplikacji.Draw( milena ); oknoAplikacji.Display(); } return 0; }
|
|
m4tx |
» 2011-08-20 16:28:20 if( zdarzenie.Key.Code == sf::Key::Space ) dzik.Play(); Przenieś to do pętli while( oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ) . |
|
« 1 » 2 |